Toto je vrcholná verze řady C 126. Ve výbavě jsou dva airbagy, palubní informační systém či dvě paměti pro elektrické nastavení předních sedadel!|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedesy C 126 nejsou o sportování, ale o rychlém a velmi pohodlném polykání dlouhých vzdáleností.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Plnotučná verze motoru M117 560 SEC nabízela ve vrcholné formě výkon 220 kW, tedy rovných 300 k|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Základem kontinuálního vstřikování K-Jetronic (KE-Jetronic) je rozdělovací hlava neboli dělič paliva|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl