Rady před koupí Mercedesu 380 až 560 SEC: Skutečně nezastavitelný?

44/54
Přehled fotografií
Zavřít
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Toto je vrcholná verze řady C 126. Ve výbavě jsou dva airbagy, palubní informační systém či dvě paměti pro elektrické nastavení předních sedadel!
    Toto je vrcholná verze řady C 126. Ve výbavě jsou dva airbagy, palubní informační systém či dvě paměti pro elektrické nastavení předních sedadel!| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedesy C 126 nejsou o sportování, ale o rychlém a velmi pohodlném polykání dlouhých vzdáleností.
    Mercedesy C 126 nejsou o sportování, ale o rychlém a velmi pohodlném polykání dlouhých vzdáleností.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Plnotučná verze motoru M117 560 SEC nabízela ve vrcholné formě výkon 220 kW, tedy rovných 300 k
    Plnotučná verze motoru M117 560 SEC nabízela ve vrcholné formě výkon 220 kW, tedy rovných 300 k| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Základem kontinuálního vstřikování K-Jetronic (KE-Jetronic) je rozdělovací hlava neboli dělič paliva
    Základem kontinuálního vstřikování K-Jetronic (KE-Jetronic) je rozdělovací hlava neboli dělič paliva| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Mercedes-Benz 560 SEC
    Mercedes-Benz 560 SEC| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Toto je vrcholná verze řady C 126. Ve výbavě jsou dva airbagy, palubní informační systém či dvě paměti pro elektrické nastavení předních sedadel!
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedesy C 126 nejsou o sportování, ale o rychlém a velmi pohodlném polykání dlouhých vzdáleností.
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Plnotučná verze motoru M117 560 SEC nabízela ve vrcholné formě výkon 220 kW, tedy rovných 300 k
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC
Základem kontinuálního vstřikování K-Jetronic (KE-Jetronic) je rozdělovací hlava neboli dělič paliva
Mercedes-Benz 560 SEC
Mercedes-Benz 560 SEC