Ojetý Nissan Note II (typ E12): Tohle je nadprůměrně spolehlivý malý poklad!

13/25
Přehled fotografií
Zavřít
  • Nissan Note
    Nissan Note| Zdroj: Svět motorů
  • Vůz má velmi nízkou příď, pod předním nárazníkem je sotva 11 cm. Od obrubníků si raději nechávejte odstup.
    Vůz má velmi nízkou příď, pod předním nárazníkem je sotva 11 cm. Od obrubníků si raději nechávejte odstup.| Zdroj: Svět motorů
  • Interiér střední výbavy Acenta s příplatkovým bezklíčovým startováním. Plasty jsou tvrdé, ale styl ani zpracování neuráží. Výškově stavitelné je pouze sedadlo řidiče – i u nejdražších verzí.
    Interiér střední výbavy Acenta s příplatkovým bezklíčovým startováním. Plasty jsou tvrdé, ale styl ani zpracování neuráží. Výškově stavitelné je pouze sedadlo řidiče – i u nejdražších verzí.| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 1.2 DIG-S
    Motor 1.2 DIG-S| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 1.5 dCi
    Motor 1.5 dCi| Zdroj: Svět motorů
  • Bezpečnostní systém Safety Shield (pro vrcholné výbavy standardní, pro střední volitelný) slučoval sledování mrtvého úhlu, jízdy v pruhu a bezpečného vycouvání při stání kolmo k silnici. Vše obsluhuje jediné tlačítko na konci řady.
    Bezpečnostní systém Safety Shield (pro vrcholné výbavy standardní, pro střední volitelný) slučoval sledování mrtvého úhlu, jízdy v pruhu a bezpečného vycouvání při stání kolmo k silnici. Vše obsluhuje jediné tlačítko na konci řady.| Zdroj: Svět motorů
  • U vrcholné výbavy Tekna mimo jiné najdete sedadla s „polokoženým“ čalouněním, kožený volant a multimediální systém Nissan Connect s navigací. Kruhový layout jednozónové automatické klimatizace je ale dost nepřehledný.
    U vrcholné výbavy Tekna mimo jiné najdete sedadla s „polokoženým“ čalouněním, kožený volant a multimediální systém Nissan Connect s navigací. Kruhový layout jednozónové automatické klimatizace je ale dost nepřehledný.| Zdroj: Svět motorů
  • Tlačítko přepínání palubního PC se nelogicky přesunulo z volantu na palubní desku, takže není zrovna po ruce. Stop-start tu mají všechny verze včetně automatu CVT.
    Tlačítko přepínání palubního PC se nelogicky přesunulo z volantu na palubní desku, takže není zrovna po ruce. Stop-start tu mají všechny verze včetně automatu CVT.| Zdroj: Svět motorů
  • Nad přihrádkou přihrádka, a dokonce slušně objemná. Port USB tu najdete i u základního rádia, stejně jako bluetooth handsfree.
    Nad přihrádkou přihrádka, a dokonce slušně objemná. Port USB tu najdete i u základního rádia, stejně jako bluetooth handsfree.| Zdroj: Svět motorů
  • Zadní dveře se otevírají téměř do pravého úhlu. Elektrické stahování zadních oken bylo od druhého stupně výbavy. Jejich hierarchie od nejnižší po nejvyšší byla následující: Visia – Acenta - Acenta+ - N-TEC/Black Edition – Tekna.
    Zadní dveře se otevírají téměř do pravého úhlu. Elektrické stahování zadních oken bylo od druhého stupně výbavy. Jejich hierarchie od nejnižší po nejvyšší byla následující: Visia – Acenta - Acenta+ - N-TEC/Black Edition – Tekna.| Zdroj: Svět motorů
  • Když máte vůz vybavený posuvnou zadní lavicí, můžete si natáhnout nohy jako v superbu. Bohužel sem nevedou žádné výdechy topení. Zadní opěrky lze vysunout jen o kousek, dospělý člověk by je potřeboval výš.
    Když máte vůz vybavený posuvnou zadní lavicí, můžete si natáhnout nohy jako v superbu. Bohužel sem nevedou žádné výdechy topení. Zadní opěrky lze vysunout jen o kousek, dospělý člověk by je potřeboval výš.| Zdroj: Svět motorů
  • Kompresorový motor 1.2 DIG-S využívá stejný nápad jako kdysi Mazda Xedos 9 2.3 MCE. Ovšem v polovičním tříválcovém měřítku a už s přímým vstřikováním benzinu. Celek kompresoru, jak ho tu vidíte, by stál přes 60 000 Kč, nejpodstatnější středová část s dmychadlem je ale objednatelná samostatně za 38 000 Kč. Spínání kompresoru má na starost externí elektromagnetická dělená řemenice za 31 000 Kč, umístěná v uzlu dvou řemenů (trvale poháněného a spínaného).
    Kompresorový motor 1.2 DIG-S využívá stejný nápad jako kdysi Mazda Xedos 9 2.3 MCE. Ovšem v polovičním tříválcovém měřítku a už s přímým vstřikováním benzinu. Celek kompresoru, jak ho tu vidíte, by stál přes 60 000 Kč, nejpodstatnější středová část s dmychadlem je ale objednatelná samostatně za 38 000 Kč. Spínání kompresoru má na starost externí elektromagnetická dělená řemenice za 31 000 Kč, umístěná v uzlu dvou řemenů (trvale poháněného a spínaného).| Zdroj: Svět motorů
  • Kompresorový motor 1.2 DIG-S využívá stejný nápad jako kdysi Mazda Xedos 9 2.3 MCE. Ovšem v polovičním tříválcovém měřítku a už s přímým vstřikováním benzinu. Celek kompresoru, jak ho tu vidíte, by stál přes 60 000 Kč, nejpodstatnější středová část s dmychadlem je ale objednatelná samostatně za 38 000 Kč. Spínání kompresoru má na starost externí elektromagnetická dělená řemenice za 31 000 Kč, umístěná v uzlu dvou řemenů (trvale poháněného a spínaného).
    Kompresorový motor 1.2 DIG-S využívá stejný nápad jako kdysi Mazda Xedos 9 2.3 MCE. Ovšem v polovičním tříválcovém měřítku a už s přímým vstřikováním benzinu. Celek kompresoru, jak ho tu vidíte, by stál přes 60 000 Kč, nejpodstatnější středová část s dmychadlem je ale objednatelná samostatně za 38 000 Kč. Spínání kompresoru má na starost externí elektromagnetická dělená řemenice za 31 000 Kč, umístěná v uzlu dvou řemenů (trvale poháněného a spínaného).| Zdroj: Svět motorů
  • Optický sportovní paket s ostřejšími nárazníky, malým střešním křídlem a menším volantem z modelu Juke šlo objednávat od roku 2014. Podle trhu nesl různá označení (například paket Dynamic, paket Invitation Sport). Standardně jej měly vozy ve vzácnějších výbavách N-Tec a Black Edition.
    Optický sportovní paket s ostřejšími nárazníky, malým střešním křídlem a menším volantem z modelu Juke šlo objednávat od roku 2014. Podle trhu nesl různá označení (například paket Dynamic, paket Invitation Sport). Standardně jej měly vozy ve vzácnějších výbavách N-Tec a Black Edition.| Zdroj: Svět motorů
  • S posuvnými zadními sedadly se pojila i variabilní skládací podlážka kufru, nazývaná Karakuri.
    S posuvnými zadními sedadly se pojila i variabilní skládací podlážka kufru, nazývaná Karakuri.| Zdroj: Svět motorů
  • Vozy pro Německo mívaly standardně lepicí sadu, u nás bývala dojezdová rezerva.
    Vozy pro Německo mívaly standardně lepicí sadu, u nás bývala dojezdová rezerva.| Zdroj: Svět motorů
  • Tlačítkem Eco probudíte zelené diody v přístrojovém štítu, které se pak rozsvěcují podle toho, jak moc šlapete na plyn. Zbytečnější funkci by snad ani nešlo vymyslet.
    Tlačítkem Eco probudíte zelené diody v přístrojovém štítu, které se pak rozsvěcují podle toho, jak moc šlapete na plyn. Zbytečnější funkci by snad ani nešlo vymyslet.| Zdroj: Svět motorů
  • Tlačítkem Eco probudíte zelené diody v přístrojovém štítu, které se pak rozsvěcují podle toho, jak moc šlapete na plyn. Zbytečnější funkci by snad ani nešlo vymyslet.
    Tlačítkem Eco probudíte zelené diody v přístrojovém štítu, které se pak rozsvěcují podle toho, jak moc šlapete na plyn. Zbytečnější funkci by snad ani nešlo vymyslet.| Zdroj: Svět motorů
  • Automat objednatelný jen k 1.2 DIG-S byl typu CVT, tedy s plynule měnitelným převodem. Tříválec jej moc nezatěžuje, takže zatím funguje dobře. Přesto pamatujte: Blok ovládacích ventilů = 62 300 Kč. Vydřené kuželové plochy nebo jiná mechanická závada na „železe“ = 223 000 Kč za celou skříň.
    Automat objednatelný jen k 1.2 DIG-S byl typu CVT, tedy s plynule měnitelným převodem. Tříválec jej moc nezatěžuje, takže zatím funguje dobře. Přesto pamatujte: Blok ovládacích ventilů = 62 300 Kč. Vydřené kuželové plochy nebo jiná mechanická závada na „železe“ = 223 000 Kč za celou skříň.| Zdroj: Svět motorů
  • Světlomety byly výhradně halogenové a i v rámci své kategorie se svítivostí řadí ke slabšímu průměru. Denní svícení žárovkou mají všechny verze.
    Světlomety byly výhradně halogenové a i v rámci své kategorie se svítivostí řadí ke slabšímu průměru. Denní svícení žárovkou mají všechny verze.| Zdroj: Svět motorů
  • Černé nelakované parkovací senzory naznačují, že byly domontovány dodatečně. Design má dodnes jiskru, z některých úhlů připomíná Hondu Jazz.
    Černé nelakované parkovací senzory naznačují, že byly domontovány dodatečně. Design má dodnes jiskru, z některých úhlů připomíná Hondu Jazz.| Zdroj: Svět motorů
  • Podvozek se koncepčně příliš neliší od předchůdce, jen méně trpí praskáním pružin. Dobře si prohlédněte výfuk, ve svarech už by mohla bujet hlubší koroze.
    Podvozek se koncepčně příliš neliší od předchůdce, jen méně trpí praskáním pružin. Dobře si prohlédněte výfuk, ve svarech už by mohla bujet hlubší koroze.| Zdroj: Svět motorů
  • Naprosto těsné agregáty bez úniku kapalin bývají takřka pravidlem, rozsáhlejší povrchová koroze nápravnice bohužel také. Odolnost čepů je dobrá, jak je u Japonců zvykem.
    Naprosto těsné agregáty bez úniku kapalin bývají takřka pravidlem, rozsáhlejší povrchová koroze nápravnice bohužel také. Odolnost čepů je dobrá, jak je u Japonců zvykem.| Zdroj: Svět motorů
  • Navzdory kratším převodům je základní benzinový tříválec mimořádně úsporný. Ustálenou devadesátkou jede za čtyři litry, průměr na konci týdne činil 4,8 l.
    Navzdory kratším převodům je základní benzinový tříválec mimořádně úsporný. Ustálenou devadesátkou jede za čtyři litry, průměr na konci týdne činil 4,8 l.| Zdroj: Svět motorů
  • Nissan Note
    Nissan Note| Zdroj: Svět motorů
Nissan Note
Vůz má velmi nízkou příď, pod předním nárazníkem je sotva 11 cm. Od obrubníků si raději nechávejte odstup.
Interiér střední výbavy Acenta s příplatkovým bezklíčovým startováním. Plasty jsou tvrdé, ale styl ani zpracování neuráží. Výškově stavitelné je pouze sedadlo řidiče – i u nejdražších verzí.
Motor 1.2 DIG-S
Motor 1.5 dCi
Bezpečnostní systém Safety Shield (pro vrcholné výbavy standardní, pro střední volitelný) slučoval sledování mrtvého úhlu, jízdy v pruhu a bezpečného vycouvání při stání kolmo k silnici. Vše obsluhuje jediné tlačítko na konci řady.
U vrcholné výbavy Tekna mimo jiné najdete sedadla s „polokoženým“ čalouněním, kožený volant a multimediální systém Nissan Connect s navigací. Kruhový layout jednozónové automatické klimatizace je ale dost nepřehledný.
Tlačítko přepínání palubního PC se nelogicky přesunulo z volantu na palubní desku, takže není zrovna po ruce. Stop-start tu mají všechny verze včetně automatu CVT.
Nad přihrádkou přihrádka, a dokonce slušně objemná. Port USB tu najdete i u základního rádia, stejně jako bluetooth handsfree.
Zadní dveře se otevírají téměř do pravého úhlu. Elektrické stahování zadních oken bylo od druhého stupně výbavy. Jejich hierarchie od nejnižší po nejvyšší byla následující: Visia – Acenta - Acenta+ - N-TEC/Black Edition – Tekna.
Když máte vůz vybavený posuvnou zadní lavicí, můžete si natáhnout nohy jako v superbu. Bohužel sem nevedou žádné výdechy topení. Zadní opěrky lze vysunout jen o kousek, dospělý člověk by je potřeboval výš.
Kompresorový motor 1.2 DIG-S využívá stejný nápad jako kdysi Mazda Xedos 9 2.3 MCE. Ovšem v polovičním tříválcovém měřítku a už s přímým vstřikováním benzinu. Celek kompresoru, jak ho tu vidíte, by stál přes 60 000 Kč, nejpodstatnější středová část s dmychadlem je ale objednatelná samostatně za 38 000 Kč. Spínání kompresoru má na starost externí elektromagnetická dělená řemenice za 31 000 Kč, umístěná v uzlu dvou řemenů (trvale poháněného a spínaného).
Kompresorový motor 1.2 DIG-S využívá stejný nápad jako kdysi Mazda Xedos 9 2.3 MCE. Ovšem v polovičním tříválcovém měřítku a už s přímým vstřikováním benzinu. Celek kompresoru, jak ho tu vidíte, by stál přes 60 000 Kč, nejpodstatnější středová část s dmychadlem je ale objednatelná samostatně za 38 000 Kč. Spínání kompresoru má na starost externí elektromagnetická dělená řemenice za 31 000 Kč, umístěná v uzlu dvou řemenů (trvale poháněného a spínaného).
Optický sportovní paket s ostřejšími nárazníky, malým střešním křídlem a menším volantem z modelu Juke šlo objednávat od roku 2014. Podle trhu nesl různá označení (například paket Dynamic, paket Invitation Sport). Standardně jej měly vozy ve vzácnějších výbavách N-Tec a Black Edition.
S posuvnými zadními sedadly se pojila i variabilní skládací podlážka kufru, nazývaná Karakuri.
Vozy pro Německo mívaly standardně lepicí sadu, u nás bývala dojezdová rezerva.
Tlačítkem Eco probudíte zelené diody v přístrojovém štítu, které se pak rozsvěcují podle toho, jak moc šlapete na plyn. Zbytečnější funkci by snad ani nešlo vymyslet.
Tlačítkem Eco probudíte zelené diody v přístrojovém štítu, které se pak rozsvěcují podle toho, jak moc šlapete na plyn. Zbytečnější funkci by snad ani nešlo vymyslet.
Automat objednatelný jen k 1.2 DIG-S byl typu CVT, tedy s plynule měnitelným převodem. Tříválec jej moc nezatěžuje, takže zatím funguje dobře. Přesto pamatujte: Blok ovládacích ventilů = 62 300 Kč. Vydřené kuželové plochy nebo jiná mechanická závada na „železe“ = 223 000 Kč za celou skříň.
Světlomety byly výhradně halogenové a i v rámci své kategorie se svítivostí řadí ke slabšímu průměru. Denní svícení žárovkou mají všechny verze.
Černé nelakované parkovací senzory naznačují, že byly domontovány dodatečně. Design má dodnes jiskru, z některých úhlů připomíná Hondu Jazz.
Podvozek se koncepčně příliš neliší od předchůdce, jen méně trpí praskáním pružin. Dobře si prohlédněte výfuk, ve svarech už by mohla bujet hlubší koroze.
Naprosto těsné agregáty bez úniku kapalin bývají takřka pravidlem, rozsáhlejší povrchová koroze nápravnice bohužel také. Odolnost čepů je dobrá, jak je u Japonců zvykem.
Navzdory kratším převodům je základní benzinový tříválec mimořádně úsporný. Ustálenou devadesátkou jede za čtyři litry, průměr na konci týdne činil 4,8 l.
Nissan Note