Důležité rady před koupí Alfy Romeo 75: Je originální koncepce důvod k obavám?
1
/
59
Prohlédnout znovu
Důležité rady před koupí Alfy Romeo 75: Je originální koncepce důvod k obavám?
Alfa Romeo 75 Quadrifoglio Verde 6V iniezione (162B) (1985–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 (162B) (1985–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 (162B) (1985–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 (162B) (1985–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 (162B) (1985–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 (162B) (1985–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 (162B) (1985–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 (162B) (1985–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 (162B) (1985–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Quadrifoglio Verde 6V iniezione (162B) (1985–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Quadrifoglio Verde 6V iniezione (162B) (1985–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Quadrifoglio Verde 6V iniezione (162B) (1985–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Quadrifoglio Verde 6V iniezione (162B) (1985–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Quadrifoglio Verde 6V iniezione (162B) (1985–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Quadrifoglio Verde 6V iniezione (162B) (1985–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Quadrifoglio Verde 6V iniezione (162B) (1985–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Quadrifoglio Verde 6V iniezione (162B) (1985–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Quadrifoglio Verde 6V iniezione (162B) (1985–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Quadrifoglio Verde 6V iniezione (162B) (1985–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Quadrifoglio Verde 6V iniezione (162B) (1985–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Turbo (162B) (1986–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Turbo (162B) (1986–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Turbo (162B) (1986–1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Turbo (162B) (1986–1987)
|
Alfa Romeo
Palubní deska byla z dnešního pohledu dost hranatá a s ergonomickými nedostatky. Nahoře vpravo je panel check control.
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo Evoluzione (162B) (1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo Evoluzione (162B) (1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo Evoluzione (162B) (1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo Evoluzione (162B) (1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo Evoluzione (162B) (1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo Evoluzione (162B) (1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo Evoluzione (162B) (1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo Evoluzione (162B) (1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo Evoluzione (162B) (1987)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo America (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Twin Spark 2.0 (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Twin Spark 2.0 (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Twin Spark 2.0 (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Twin Spark 2.0 (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Twin Spark 2.0 (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Twin Spark 2.0 (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 Twin Spark 2.0 Veloce (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 6V 2.5 Veloce (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 6V 2.5 Veloce (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 6V 3.0 Veloce (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 6V 3.0 America (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 6V 3.0 America (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 6V 3.0 America (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 6V 3.0 America (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75 6V 3.0 America (162B) (1987–1988)
|
Alfa Romeo
Karoserie Alfy 75 se vyznačovala výraznými hranami, které jako by dávaly najevo její dynamiku. Po jízdní stránce jde dodnes o vynikající auto. Když ovšem funguje.
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75
|
Alfa Romeo
V roce 1988 dostaly zážehové čtyřválce proměnné časování rozvodu. Verze s motorem 1.8 Turbo je dnes dost ceněná.
|
Alfa Romeo
Alfa Romeo 75
|
Alfa Romeo
Vzadu používala Alfa 75 náročné zavěšení DeDion, které mělo spojovat výhody nezávisle zavěšených kol a tuhé nápravy.
|
Alfa Romeo
Nový Renault Symbioz oficiálně: Pořádné rodinné auto! Kufr má přes 620 litrů
Nová Lancia Ypsilon už má i spalovací motor. Je mnohem levnější než elektromobil
Prodloužený Volkswagen Tiguan pro Čínu se skoro dotáhl na Škodu Kodiaq
Lamborghini Urus jako expediční vozidlo? Nechybí naviják ani kuchyňka!
Toyota prý pracuje na dalším ostrém hatchbacku. Zamíří do rallye i na silnice
Amerika za pět let zavede systém, který je v Evropě normou už roky