Mototest RVM 500 by Jawa Adventure: Jak se povedla globální spolupráce?
1
/
34
Prohlédnout znovu
Mototest RVM 500 by Jawa Adventure: Jak se povedla globální spolupráce?
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přístrojový štít kombinuje analogový otáčkoměr a dobře čitelný displej LCD, zobrazující všechny potřebné informace
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Bohatou výbavu prezentuje i zástrčka USB, doplňující tradiční 12V zásuvku
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Řadový dvouválec s výkonem 32,5 kW je sice o něco slabší než pětistovková konkurence, ale na dynamice to příliš znát není
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přední, dvojitá kotoučová brzda se třmeny Nissin se stará o bezproblémové zpomalení za všech situací
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Bytelnost motorky dokládají i vana pod motorem přesahující i přes výfukové svody, chrániče rukojetí nebo trubkový padací rám
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Bytelnost motorky dokládají i vana pod motorem přesahující i přes výfukové svody, chrániče rukojetí nebo trubkový padací rám
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Bytelnost motorky dokládají i vana pod motorem přesahující i přes výfukové svody, chrániče rukojetí nebo trubkový padací rám
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Sedlo svými rozměry a tuhostí zajišťuje bezproblémové cestování i na středně dlouhých tratích
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
RVM 500 by Jawa Adventure
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Online: Velká cena Miami 2024
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste!
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...