Polokabriolet? Jezevčik? Speciální verze užitkových Škodovek jsou dnes sběratelské rarity!

1/90
Přehled fotografií
Zavřít
  • J.Laureta a Škoda Felicia Fun
    J.Laureta a Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J.Laureta a Škoda Felicia Fun
    J.Laureta a Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J.Laureta a Škoda Felicia Fun
    J.Laureta a Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J.Laureta a Škoda Felicia Fun
    J.Laureta a Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J.Laureta a Škoda Felicia Fun
    J.Laureta a Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J.Laureta a Škoda Felicia Fun
    J.Laureta a Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J.Laureta a Škoda Felicia Fun
    J.Laureta a Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J.Laureta a Škoda Felicia Fun
    J.Laureta a Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J.Laureta a Škoda Felicia Fun
    J.Laureta a Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J.Laureta a Škoda Felicia Fun
    J.Laureta a Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J.Laureta a Škoda Felicia Fun
    J.Laureta a Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J.Laureta a Škoda Felicia Fun
    J.Laureta a Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J.Laureta a Škoda Felicia Fun
    J.Laureta a Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J.Laureta a Škoda Felicia Fun
    J.Laureta a Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Při srovnání přídí na stejnou startovní čáru vynikne vzadu délkový rozdíl, dosahující výrazných 60 centimetrů
    Při srovnání přídí na stejnou startovní čáru vynikne vzadu délkový rozdíl, dosahující výrazných 60 centimetrů| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J.Laureta a Škoda Felicia Fun
    J.Laureta a Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J.Laureta a Škoda Felicia Fun
    J.Laureta a Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J.Laureta a Škoda Felicia Fun
    J.Laureta a Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J.Laureta a Škoda Felicia Fun
    J.Laureta a Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Křiklavý fun hlásá do světa, že byl zrozen výhradně pro zábavu, z obou lauret naopak sálá pracovní poslání
    Křiklavý fun hlásá do světa, že byl zrozen výhradně pro zábavu, z obou lauret naopak sálá pracovní poslání| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Ozdobné středové poklice kol byly v případě laurety stejně jako u felicie základní výbavou, liší se však opět logo výrobce
    Ozdobné středové poklice kol byly v případě laurety stejně jako u felicie základní výbavou, liší se však opět logo výrobce| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J.Laureta a Škoda Felicia Fun
    J.Laureta a Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J.Laureta a Škoda Felicia Fun
    J.Laureta a Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J.Laureta a Škoda Felicia Fun
    J.Laureta a Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J.Laureta a Škoda Felicia Fun
    J.Laureta a Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J.Laureta a Škoda Felicia Fun
    J.Laureta a Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J.Laureta a Škoda Felicia Fun
    J.Laureta a Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Hravost Felicie Fun podtrhuje žlutá barva v interiéru: na dveřních výplních, věnci volantu, řadicí páce i manžetě, rukojeti ruční brzdy a přístrojovém štítu. Pod modrými potahy se navíc ukrývají žlutě čalouněná sedadla.
    Hravost Felicie Fun podtrhuje žlutá barva v interiéru: na dveřních výplních, věnci volantu, řadicí páce i manžetě, rukojeti ruční brzdy a přístrojovém štítu. Pod modrými potahy se navíc ukrývají žlutě čalouněná sedadla.| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Poprvé od dob kupé Rapid se do škodovek s modelem Felicia Fun po sedmi letech vrátila kupředu sklopná přední opěradla z důvodu umožnění přístupu na zadní sedadla.
    Poprvé od dob kupé Rapid se do škodovek s modelem Felicia Fun po sedmi letech vrátila kupředu sklopná přední opěradla z důvodu umožnění přístupu na zadní sedadla.| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Na korbu se s ohledem na instalaci mezi kolové podběhy podařilo vtěsnat pouze dvoumístnou lavici. Nechybí zde ani ochranný rám jako u klasických německých kabrioletů.
    Na korbu se s ohledem na instalaci mezi kolové podběhy podařilo vtěsnat pouze dvoumístnou lavici. Nechybí zde ani ochranný rám jako u klasických německých kabrioletů.| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Hlavní motiv funu představuje žába s korunkou na hlavě. Najdete ji na zadních sloupcích kabiny a její hlavní ozdoba se opakuje i na dveřních výplních.
    Hlavní motiv funu představuje žába s korunkou na hlavě. Najdete ji na zadních sloupcích kabiny a její hlavní ozdoba se opakuje i na dveřních výplních.| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Verzi Fun poháněl nejsilnější motor určený pro felicii: zážehová šestnáctistovka koncernu Volkswagen
    Verzi Fun poháněl nejsilnější motor určený pro felicii: zážehová šestnáctistovka koncernu Volkswagen| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Felicia Fun
    Škoda Felicia Fun| Zdroj: Škoda
  • J. Laureta
    J. Laureta| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J. Laureta
    J. Laureta| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J. Laureta
    J. Laureta| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J. Laureta
    J. Laureta| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J. Laureta
    J. Laureta| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J. Laureta
    J. Laureta| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J. Laureta
    J. Laureta| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J. Laureta
    J. Laureta| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J. Laureta
    J. Laureta| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J. Laureta
    J. Laureta| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J. Laureta
    J. Laureta| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J. Laureta
    J. Laureta| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J. Laureta
    J. Laureta| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J. Laureta
    J. Laureta| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J. Laureta
    J. Laureta| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J. Laureta
    J. Laureta| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J. Laureta
    J. Laureta| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J. Laureta
    J. Laureta| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J. Laureta
    J. Laureta| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J. Laureta
    J. Laureta| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J. Laureta
    J. Laureta| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Příslušnost ke škodovkám zatajuje i veškerá literatura dodaná k vozu, současný majitel dokonce vlastní i původní papírovou převozní značku
    Příslušnost ke škodovkám zatajuje i veškerá literatura dodaná k vozu, současný majitel dokonce vlastní i původní papírovou převozní značku| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J. Laureta
    J. Laureta| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • J. Laureta
    J. Laureta| Zdroj: Eliška Hlavičková
  • Škoda Favorit Fun
    Škoda Favorit Fun| Zdroj: Škoda
  • Škoda Favorit Fun
    Škoda Favorit Fun| Zdroj: Škoda
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
Při srovnání přídí na stejnou startovní čáru vynikne vzadu délkový rozdíl, dosahující výrazných 60 centimetrů
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
Křiklavý fun hlásá do světa, že byl zrozen výhradně pro zábavu, z obou lauret naopak sálá pracovní poslání
Ozdobné středové poklice kol byly v případě laurety stejně jako u felicie základní výbavou, liší se však opět logo výrobce
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
J.Laureta a Škoda Felicia Fun
Škoda Felicia Fun
Hravost Felicie Fun podtrhuje žlutá barva v interiéru: na dveřních výplních, věnci volantu, řadicí páce i manžetě, rukojeti ruční brzdy a přístrojovém štítu. Pod modrými potahy se navíc ukrývají žlutě čalouněná sedadla.
Škoda Felicia Fun
Škoda Felicia Fun
Škoda Felicia Fun
Poprvé od dob kupé Rapid se do škodovek s modelem Felicia Fun po sedmi letech vrátila kupředu sklopná přední opěradla z důvodu umožnění přístupu na zadní sedadla.
Škoda Felicia Fun
Na korbu se s ohledem na instalaci mezi kolové podběhy podařilo vtěsnat pouze dvoumístnou lavici. Nechybí zde ani ochranný rám jako u klasických německých kabrioletů.
Škoda Felicia Fun
Hlavní motiv funu představuje žába s korunkou na hlavě. Najdete ji na zadních sloupcích kabiny a její hlavní ozdoba se opakuje i na dveřních výplních.
Škoda Felicia Fun
Škoda Felicia Fun
Škoda Felicia Fun
Škoda Felicia Fun
Škoda Felicia Fun
Škoda Felicia Fun
Škoda Felicia Fun
Škoda Felicia Fun
Škoda Felicia Fun
Škoda Felicia Fun
Škoda Felicia Fun
Škoda Felicia Fun
Škoda Felicia Fun
Škoda Felicia Fun
Škoda Felicia Fun
Škoda Felicia Fun
Škoda Felicia Fun
Škoda Felicia Fun
Škoda Felicia Fun
Verzi Fun poháněl nejsilnější motor určený pro felicii: zážehová šestnáctistovka koncernu Volkswagen
Škoda Felicia Fun
Škoda Felicia Fun
Škoda Felicia Fun
Škoda Felicia Fun
Škoda Felicia Fun
Škoda Felicia Fun
Škoda Felicia Fun
J. Laureta
J. Laureta
J. Laureta
J. Laureta
J. Laureta
J. Laureta
J. Laureta
J. Laureta
J. Laureta
J. Laureta
J. Laureta
J. Laureta
J. Laureta
J. Laureta
J. Laureta
J. Laureta
J. Laureta
J. Laureta
J. Laureta
J. Laureta
J. Laureta
Příslušnost ke škodovkám zatajuje i veškerá literatura dodaná k vozu, současný majitel dokonce vlastní i původní papírovou převozní značku
J. Laureta
J. Laureta
Škoda Favorit Fun
Škoda Favorit Fun