J.Laureta a Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Při srovnání přídí na stejnou startovní čáru vynikne vzadu délkový rozdíl, dosahující výrazných 60 centimetrů|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Křiklavý fun hlásá do světa, že byl zrozen výhradně pro zábavu, z obou lauret naopak sálá pracovní poslání|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Ozdobné středové poklice kol byly v případě laurety stejně jako u felicie základní výbavou, liší se však opět logo výrobce|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J.Laureta a Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Hravost Felicie Fun podtrhuje žlutá barva v interiéru: na dveřních výplních, věnci volantu, řadicí páce i manžetě, rukojeti ruční brzdy a přístrojovém štítu. Pod modrými potahy se navíc ukrývají žlutě čalouněná sedadla.|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Poprvé od dob kupé Rapid se do škodovek s modelem Felicia Fun po sedmi letech vrátila kupředu sklopná přední opěradla z důvodu umožnění přístupu na zadní sedadla.|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Na korbu se s ohledem na instalaci mezi kolové podběhy podařilo vtěsnat pouze dvoumístnou lavici. Nechybí zde ani ochranný rám jako u klasických německých kabrioletů.|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Hlavní motiv funu představuje žába s korunkou na hlavě. Najdete ji na zadních sloupcích kabiny a její hlavní ozdoba se opakuje i na dveřních výplních.|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Verzi Fun poháněl nejsilnější motor určený pro felicii: zážehová šestnáctistovka koncernu Volkswagen|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Škoda
J. Laureta|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J. Laureta|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J. Laureta|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J. Laureta|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J. Laureta|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J. Laureta|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J. Laureta|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J. Laureta|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J. Laureta|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J. Laureta|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J. Laureta|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J. Laureta|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J. Laureta|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J. Laureta|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J. Laureta|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J. Laureta|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J. Laureta|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J. Laureta|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J. Laureta|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J. Laureta|
Zdroj: Eliška Hlavičková
J. Laureta|
Zdroj: Eliška Hlavičková
Příslušnost ke škodovkám zatajuje i veškerá literatura dodaná k vozu, současný majitel dokonce vlastní i původní papírovou převozní značku|
Zdroj: Eliška Hlavičková