Mototest Jawa 350 OHC: Alespoň líp svítí a brzdí...

14/26
Přehled fotografií
Zavřít
  • Jawa 350 OHC
    Jawa 350 OHC| Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
  • Budíky s klasickými ručičkami jsou náramně jednoduché na pochopení – digitální je pouze celkové a denní počítadlo. Hurá!
    Budíky s klasickými ručičkami jsou náramně jednoduché na pochopení – digitální je pouze celkové a denní počítadlo. Hurá!| Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
  • Jawa 350 OHC
    Jawa 350 OHC| Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
  • Jawa 350 OHC
    Jawa 350 OHC| Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
  • Jawa 350 OHC
    Jawa 350 OHC| Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
  • Jawa 350 OHC
    Jawa 350 OHC| Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
  • Jawa 350 OHC
    Jawa 350 OHC| Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
  • Jawa 350 OHC
    Jawa 350 OHC| Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
  • Jawa 350 OHC
    Jawa 350 OHC| Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
  • Jawa 350 OHC
    Jawa 350 OHC| Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
  • Jawa 350 OHC
    Jawa 350 OHC| Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
  • Jawa 350 OHC
    Jawa 350 OHC| Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
  • Jawa 350 OHC
    Jawa 350 OHC| Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
  • Tlumiče výfuků mají do vzhledu dvoutaktní jawy daleko, vypadají spíš jako na staré 500 OHC. Mají ovšem sympatický zvuk.
    Tlumiče výfuků mají do vzhledu dvoutaktní jawy daleko, vypadají spíš jako na staré 500 OHC. Mají ovšem sympatický zvuk.| Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
  • Nepříliš agilní buben vystřídal kotouč, aspoň má konečně funkci ABS
    Nepříliš agilní buben vystřídal kotouč, aspoň má konečně funkci ABS| Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
  • Jawa 350 OHC
    Jawa 350 OHC| Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
  • Sedlo je nádherné, byť nemá skutečné prošívání, ale jen vyražený reliéf.
    Sedlo je nádherné, byť nemá skutečné prošívání, ale jen vyražený reliéf.| Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
  • Pod ním je dost místa na nářadí a lékárničku.
    Pod ním je dost místa na nářadí a lékárničku.| Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
  • Odjištění zadního sedla páčkou bez zamykání nepůsobí zrovna hodnotně
    Odjištění zadního sedla páčkou bez zamykání nepůsobí zrovna hodnotně| Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
  • Jawa 350 OHC
    Jawa 350 OHC| Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
  • Kvůli splnění emisní normy Euro 5 přibyl maličký chladič oleje před hlavou válce
    Kvůli splnění emisní normy Euro 5 přibyl maličký chladič oleje před hlavou válce| Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
  • Původní, halogenový světlomet se nám líbil víc, tenhle moderní, diodový působí spíš lacině
    Původní, halogenový světlomet se nám líbil víc, tenhle moderní, diodový působí spíš lacině| Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
  • Jawa 350 OHC
    Jawa 350 OHC| Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
  • Jawa 350 OHC
    Jawa 350 OHC| Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
  • Přední kotouč funguje podle očekávání slušně. Bylo to mimochodem před pěti lety první použití ABS na strojích značky Jawa v historii.
    Přední kotouč funguje podle očekávání slušně. Bylo to mimochodem před pěti lety první použití ABS na strojích značky Jawa v historii.| Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
  • Jawa 350 OHC
    Jawa 350 OHC| Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC
Budíky s klasickými ručičkami jsou náramně jednoduché na pochopení – digitální je pouze celkové a denní počítadlo. Hurá!
Jawa 350 OHC
Jawa 350 OHC
Jawa 350 OHC
Jawa 350 OHC
Jawa 350 OHC
Jawa 350 OHC
Jawa 350 OHC
Jawa 350 OHC
Jawa 350 OHC
Jawa 350 OHC
Jawa 350 OHC
Tlumiče výfuků mají do vzhledu dvoutaktní jawy daleko, vypadají spíš jako na staré 500 OHC. Mají ovšem sympatický zvuk.
Nepříliš agilní buben vystřídal kotouč, aspoň má konečně funkci ABS
Jawa 350 OHC
Sedlo je nádherné, byť nemá skutečné prošívání, ale jen vyražený reliéf.
Pod ním je dost místa na nářadí a lékárničku.
Odjištění zadního sedla páčkou bez zamykání nepůsobí zrovna hodnotně
Jawa 350 OHC
Kvůli splnění emisní normy Euro 5 přibyl maličký chladič oleje před hlavou válce
Původní, halogenový světlomet se nám líbil víc, tenhle moderní, diodový působí spíš lacině
Jawa 350 OHC
Jawa 350 OHC
Přední kotouč funguje podle očekávání slušně. Bylo to mimochodem před pěti lety první použití ABS na strojích značky Jawa v historii.
Jawa 350 OHC