Budíky s klasickými ručičkami jsou náramně jednoduché na pochopení – digitální je pouze celkové a denní počítadlo. Hurá!|
Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
Tlumiče výfuků mají do vzhledu dvoutaktní jawy daleko, vypadají spíš jako na staré 500 OHC. Mají ovšem sympatický zvuk.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
Nepříliš agilní buben vystřídal kotouč, aspoň má konečně funkci ABS|
Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
Sedlo je nádherné, byť nemá skutečné prošívání, ale jen vyražený reliéf.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
Pod ním je dost místa na nářadí a lékárničku.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
Odjištění zadního sedla páčkou bez zamykání nepůsobí zrovna hodnotně|
Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
Kvůli splnění emisní normy Euro 5 přibyl maličký chladič oleje před hlavou válce|
Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
Původní, halogenový světlomet se nám líbil víc, tenhle moderní, diodový působí spíš lacině|
Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
Jawa 350 OHC|
Zdroj: Svět motorů/Michal Koller
Přední kotouč funguje podle očekávání slušně. Bylo to mimochodem před pěti lety první použití ABS na strojích značky Jawa v historii.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Koller