Ojetý Peugeot 5008 je neotřelý, prostorný a spolehlivý. Víme, na co si dát v bazaru pozor

1/47
Přehled fotografií
Zavřít
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pozor na láhve odložené v létě na přímém slunci, mohou způsobit popáleniny na umělé kůži středové loketní opěrky
    Pozor na láhve odložené v létě na přímém slunci, mohou způsobit popáleniny na umělé kůži středové loketní opěrky| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Na testovaném voze už byl znát zub času, zejména na povrchu volantu nebo řadicí páky, které už předchozí majitel stihl „vyleštit“
    Na testovaném voze už byl znát zub času, zejména na povrchu volantu nebo řadicí páky, které už předchozí majitel stihl „vyleštit“| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Stříbrný lak startovací klávesy nebo tlačítka ruční brzdy se brzy prošoupe
    Stříbrný lak startovací klávesy nebo tlačítka ruční brzdy se brzy prošoupe| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Sedačky v Peugeotu 5008 působí na pohled divokým dojmem, ve skutečnosti ale jde o pohodlné sezení i na dlouhých trasách. Prošoupané koženkové potahy signalizují vyšší nájezd vozu.
    Sedačky v Peugeotu 5008 působí na pohled divokým dojmem, ve skutečnosti ale jde o pohodlné sezení i na dlouhých trasách. Prošoupané koženkové potahy signalizují vyšší nájezd vozu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Obrovský rozvor nese ovoce v prostornosti druhé řady sedadel. I nastupování do třetí řady je díky posuvným sedačkám komfortnější než v kodiaqu.
    Obrovský rozvor nese ovoce v prostornosti druhé řady sedadel. I nastupování do třetí řady je díky posuvným sedačkám komfortnější než v kodiaqu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Testovaný kus měl poškozený mechanismus sklápění zadních sedadel. Technik ještě podobný problém na 5008 neviděl.
    Testovaný kus měl poškozený mechanismus sklápění zadních sedadel. Technik ještě podobný problém na 5008 neviděl.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Rozvor 5008 činí velkorysých 2840 milimetrů. Jeho délka prokoukne zejména při pohledu z boku.
    Rozvor 5008 činí velkorysých 2840 milimetrů. Jeho délka prokoukne zejména při pohledu z boku.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zadní plastový kryt kufru má pozitiva i negativa: je sice lehký, ale jednoduše se prošoupe závit šroubu pro držení registrační značky, která zůstane takhle horizontálně vyosená.
    Zadní plastový kryt kufru má pozitiva i negativa: je sice lehký, ale jednoduše se prošoupe závit šroubu pro držení registrační značky, která zůstane takhle horizontálně vyosená.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zavazadelník je skutečně obrovský. V sedmimístné verzi se sklopenými zadními sedadly poskytne až 780 litrů.
    Zavazadelník je skutečně obrovský. V sedmimístné verzi se sklopenými zadními sedadly poskytne až 780 litrů.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Motor 1.2 PureTech/96 kW na tak velké auto překvapivě stačí. I proto se větších šestnáctistovek moc neprodalo, většina zákazníků v nich jednoduše neviděla smysl.
    Motor 1.2 PureTech/96 kW na tak velké auto překvapivě stačí. I proto se větších šestnáctistovek moc neprodalo, většina zákazníků v nich jednoduše neviděla smysl.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Výbava testovací verze vycházela ze stupně Active. Vyšší specifikace GT Line už měla nárazník propracovanější, ale také o 2327 korun dražší na výměnu, když ho poškodíte.
    Výbava testovací verze vycházela ze stupně Active. Vyšší specifikace GT Line už měla nárazník propracovanější, ale také o 2327 korun dražší na výměnu, když ho poškodíte.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zadní svítilny ve stylu lvích drápů jsou dvoudílné. Pokud je rozbijete, vyjdou na nemalých 11 000 korun.
    Zadní svítilny ve stylu lvích drápů jsou dvoudílné. Pokud je rozbijete, vyjdou na nemalých 11 000 korun.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • U verzí před faceliftem se při dálničních rychlostech vlní nebo nadzdvihuje kapota. Řešení spočívá v umístění větších pryžových těsnění po stranách kapoty, nejlépe pak těch z verzí po faceliftu.
    U verzí před faceliftem se při dálničních rychlostech vlní nebo nadzdvihuje kapota. Řešení spočívá v umístění větších pryžových těsnění po stranách kapoty, nejlépe pak těch z verzí po faceliftu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Stav rozvodového řemene dokáže technik snadno rozpoznat pomocí speciální měrky. Ta vám spolehlivě řekne, zda se řemen již nezačal nafukovat.
    Stav rozvodového řemene dokáže technik snadno rozpoznat pomocí speciální měrky. Ta vám spolehlivě řekne, zda se řemen již nezačal nafukovat.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Rozvodový řemen může být nejslabším článkem jinak spolehlivého motoru. Cena výměny je tomu ale přizpůsobena a vyjde zhruba na deset tisíc i s prací.
    Rozvodový řemen může být nejslabším článkem jinak spolehlivého motoru. Cena výměny je tomu ale přizpůsobena a vyjde zhruba na deset tisíc i s prací.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Peugeot 5008
    Peugeot 5008| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Valná většina motorů 1.2 PureTech měla kované písty od společnosti Mahle. Zvláště pak ty pro středoevropský a východoevropský trh s předpokladem horší kvality paliva.
    Valná většina motorů 1.2 PureTech měla kované písty od společnosti Mahle. Zvláště pak ty pro středoevropský a východoevropský trh s předpokladem horší kvality paliva.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zdá se vám, že Peugeot 5008 hůř chytá rádiový signál? Máte pravdu, anténa totiž není jako u většiny aut na střeše. Řešení integrované do drátku výhřevu zadního okna nepatří mezi nejúčinnější.
    Zdá se vám, že Peugeot 5008 hůř chytá rádiový signál? Máte pravdu, anténa totiž není jako u většiny aut na střeše. Řešení integrované do drátku výhřevu zadního okna nepatří mezi nejúčinnější.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Facelift prodělal model 5008 v září roku 2020. Nutno říct, že z atraktivního vozu udělal ještě mnohem atraktivnější.
    Facelift prodělal model 5008 v září roku 2020. Nutno říct, že z atraktivního vozu udělal ještě mnohem atraktivnější.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Od výbavy GT Line výše se 5008 chlubí hodnotněji působícím nárazníkem s jemným chromovaným lemováním v okolí mlhovek
    Od výbavy GT Line výše se 5008 chlubí hodnotněji působícím nárazníkem s jemným chromovaným lemováním v okolí mlhovek| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Peugeot 5008
Peugeot 5008
Peugeot 5008
Peugeot 5008
Peugeot 5008
Peugeot 5008
Pozor na láhve odložené v létě na přímém slunci, mohou způsobit popáleniny na umělé kůži středové loketní opěrky
Na testovaném voze už byl znát zub času, zejména na povrchu volantu nebo řadicí páky, které už předchozí majitel stihl „vyleštit“
Peugeot 5008
Peugeot 5008
Peugeot 5008
Peugeot 5008
Peugeot 5008
Stříbrný lak startovací klávesy nebo tlačítka ruční brzdy se brzy prošoupe
Sedačky v Peugeotu 5008 působí na pohled divokým dojmem, ve skutečnosti ale jde o pohodlné sezení i na dlouhých trasách. Prošoupané koženkové potahy signalizují vyšší nájezd vozu.
Obrovský rozvor nese ovoce v prostornosti druhé řady sedadel. I nastupování do třetí řady je díky posuvným sedačkám komfortnější než v kodiaqu.
Testovaný kus měl poškozený mechanismus sklápění zadních sedadel. Technik ještě podobný problém na 5008 neviděl.
Peugeot 5008
Peugeot 5008
Peugeot 5008
Peugeot 5008
Peugeot 5008
Peugeot 5008
Peugeot 5008
Rozvor 5008 činí velkorysých 2840 milimetrů. Jeho délka prokoukne zejména při pohledu z boku.
Peugeot 5008
Peugeot 5008
Zadní plastový kryt kufru má pozitiva i negativa: je sice lehký, ale jednoduše se prošoupe závit šroubu pro držení registrační značky, která zůstane takhle horizontálně vyosená.
Zavazadelník je skutečně obrovský. V sedmimístné verzi se sklopenými zadními sedadly poskytne až 780 litrů.
Peugeot 5008
Peugeot 5008
Peugeot 5008
Peugeot 5008
Peugeot 5008
Motor 1.2 PureTech/96 kW na tak velké auto překvapivě stačí. I proto se větších šestnáctistovek moc neprodalo, většina zákazníků v nich jednoduše neviděla smysl.
Peugeot 5008
Peugeot 5008
Výbava testovací verze vycházela ze stupně Active. Vyšší specifikace GT Line už měla nárazník propracovanější, ale také o 2327 korun dražší na výměnu, když ho poškodíte.
Zadní svítilny ve stylu lvích drápů jsou dvoudílné. Pokud je rozbijete, vyjdou na nemalých 11 000 korun.
U verzí před faceliftem se při dálničních rychlostech vlní nebo nadzdvihuje kapota. Řešení spočívá v umístění větších pryžových těsnění po stranách kapoty, nejlépe pak těch z verzí po faceliftu.
Stav rozvodového řemene dokáže technik snadno rozpoznat pomocí speciální měrky. Ta vám spolehlivě řekne, zda se řemen již nezačal nafukovat.
Rozvodový řemen může být nejslabším článkem jinak spolehlivého motoru. Cena výměny je tomu ale přizpůsobena a vyjde zhruba na deset tisíc i s prací.
Peugeot 5008
Valná většina motorů 1.2 PureTech měla kované písty od společnosti Mahle. Zvláště pak ty pro středoevropský a východoevropský trh s předpokladem horší kvality paliva.
Zdá se vám, že Peugeot 5008 hůř chytá rádiový signál? Máte pravdu, anténa totiž není jako u většiny aut na střeše. Řešení integrované do drátku výhřevu zadního okna nepatří mezi nejúčinnější.
Facelift prodělal model 5008 v září roku 2020. Nutno říct, že z atraktivního vozu udělal ještě mnohem atraktivnější.
Od výbavy GT Line výše se 5008 chlubí hodnotněji působícím nárazníkem s jemným chromovaným lemováním v okolí mlhovek