Pokud přední náprava klepe, může být vadné horní uložení tlumičů (vzpěr McPherson). Toto pochází z Citroënu XM.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Pravý McPherson při pohledu zepředu na voze Ford Scorpio. Dobře je vidět tlumičová vzpěra s vinutou pružinou.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Pohled na šasi BMW 323iX řady E30, Všimněte si důsledně odlehčených ramen přední nápravy tvaru bumerangu.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Přední náprava Lancie Delta HF Integrale 16V má spodní rameno dvoudílné, velmi široce uložené. Těhlice se ale v tomto případě otáčí na jednom čepu.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Detail spojení ramene a stabilizátoru u pravého McPhersonu|
Zdroj: Auto Tip Klassik
U originálního McPhersonu slouží stabilizátor k podélnému vedení kola|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Nejdokonalejší pseudo McPherson používá dvě spodní ramena (BMW)|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Namísto pružného silentbloku využívá BMW Z1 (a také řady 3) vpředu přesnější tuhé uložení, takzvaný unibol. Je jedním z klíčů velmi přesného řízení těchto BMW.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Většina aut má spodní ramena modifikovaného McPhersonu uchycena do nápravnice, případně pomocného rámu. Díky tomu lze snáze nastavovat odklony kol.|
Zdroj: Auto Tip Klassik