Mazda MX-5 nikdy nenabízela extra výkonné motory. Přesto je s ní až neskutečná radost jezdit. Verze vyráběná do roku 1994 měla tato krásná 14palcová kola.|
Zdroj: acz
Mazda MX-5 (NA) 1989–97|
Zdroj: acz
Mazda MX-5 (NA) 1989–97|
Zdroj: acz
Mazda MX-5 (NA) 1989–97|
Zdroj: acz
Mazda MX-5 (NA) 1989–97|
Zdroj: acz
Motory Mazdy MX-5 NA i NB mají rozvody poháněné řemenem. Interval výměny činí 100 000 km. I s vodní pumpou, kterou ale pohání plochý řemen, stojí v Guru Racingu výměna přibližně 11 000 korun.|
Zdroj: Mazda
Charakteristické spící světlomety vysloužily první generaci MX-5 přezdívku Mrkačka. Po sejmutí krytky lze červeným ovladačem svítilny nouzově vyklopit, respektive zaklopit.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Charakteristické spící světlomety vysloužily první generaci MX-5 přezdívku Mrkačka. Po sejmutí krytky lze červeným ovladačem svítilny nouzově vyklopit, respektive zaklopit.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
V útrobách karoserie pod zadními blatníky se nachází na každé straně sběrač vody stékající ze střechy v podobě plastové misky. Odtokové hadice je třeba pravidelně čistit.|
Zdroj: Auto Tip Klassik