Děsí vás kontrolka teploty vody na 95 stupních? U stojící corsy je to běžný jev, nejde o poruchu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Corsa B|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Corsa B|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Palubní deska corsy je vyrobena z laciných plastů, které na hrbolatých površích suplují funkci orchestru. Ergonomie interiéru je ale na věk a kategorii auta výborná.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opotřebená manžeta řadicí páky signalizuje vysoký nájezd|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Corsa B|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Corsa B|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Digitální teploměr v městském voze z roku 1995? To si pište!|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Sedadla corsy jsou tak pohodlná, jak jen to rozpočet a datum výroby dovolily. Příliš komfortu si tedy neužijete.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Vzadu je také prostoru docela dost, v případě třídveřové verze je ale nastupování poněkud komplikované|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Corsa B|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pokud natrefíte na exemplář s výškově seřiditelnou sedačkou řidiče, máte kliku. Obrazně i doslova.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Corsa překvapila také několika prvky z aut vyšších tříd, například osvětlením palubní desky s regulací|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Corsa B|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Corsa B|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Fascinující je nápaditost, se kterou designéři vyřešili moderní potřeby řidiče. Třeba držáky nápojů ve spolujezdcově kastlíku.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Corsa B|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Corsa B|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Corsa B|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Corsa B|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Corsa B|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Corsa B|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Corsa B|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Corsa B|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
S takto líbivou siluetou se netřeba divit tomu, že si Corsa B podmanila svět|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Corsa B|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zadní část třídveřové verze byla zcela odlišná, s jinými světly i víkem kufru|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Corsa B|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Kufr má kapacitu 280 litrů. Na svou kategorii a dobu vzniku to není vůbec špatné číslo.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Corsa B|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Corsa B|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zážehová čtrnáctistovka s výkonem 44 kW umí s corsou dobře hýbat. Především je ale velmi robustní.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Corsa B|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Corsa B|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Třípaprskové dobové disky buď milujete, nebo nenávidíte. Tomuhle autu ale rozhodně svědčí.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Světlomety jsou malé a svítí špatně. V noci proto radši jezděte jen pomalu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Corsa B|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Corsa B|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Opel Corsa B|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Výměna plastových lemů z druhovýroby je nenákladná a vizuálně účinná. Jen je nepřitáhněte až přespříliš, jako v našem případě.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Najít corsu s pěkným lakem je možné jen u garážovaných vozů. Svrchní vrstva čirého laku se vlivem počasí poroučela zcela expresně.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Naše corsa trpí přetrhaným těsněním dveří. Voda pak kape na sedačku řidiče a rozptyluje vlhkost v kabině.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Také oloupaný znak je nedílnou součástí vysokého nájezdu. Druhovýroba neexistuje, originální díl stojí 1454 Kč.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jistě potěší, že chladič si můžete vyměnit i sami. Neoriginální díl nemusí vyjít na více než 771 Kč. Funguje bezvadně.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert