Kardiochirurg Jan Pirk miluje velorexy: Huga nikdy nedám!
1
/
20
Prohlédnout znovu
Kardiochirurg Jan Pirk miluje velorexy: Huga nikdy nedám!
Jan Pirk
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jawy jsou pro Jana Pirka srdeční záležitost
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jan Pirk
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jan Pirk
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jan Pirk
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jan Pirk
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jawy jsou pro Jana Pirka srdeční záležitost
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jan Pirk
|
Svět motorů/Michal Kollert
„Nejradši mám asi Bébé Peugeot, což je Bugatti 19 z roku 1913, které jsem sehnal až v Portugalsku,“ říká Jan Pirk
|
Svět motorů/Michal Kollert
Bébé Peugeot
|
Svět motorů/Michal Kollert
Bébé Peugeot
|
Svět motorů/Michal Kollert
Sbírka Jana Pirka
|
Svět motorů/Michal Kollert
Sbírka Jana Pirka
|
Svět motorů/Michal Kollert
Velorex
|
Svět motorů/Michal Kollert
Velorex
|
Svět motorů/Michal Kollert
Velorex
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jan Pirk
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jan Pirk
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jan Pirk
|
Svět motorů/Michal Kollert
Jan Pirk
|
Svět motorů/Michal Kollert
Toyota Gazoo Racing údajně pracuje na dalším ostrém hatchbacku. Zamíří do rallye i na silnice
Lamborghini Urus jako expediční vozidlo? Této přestavbě nechybí naviják ani kuchyňka
Amerika za pět let zavede systém, který je v Evropě normou už roky
Prodloužený Volkswagen Tiguan pro Čínu se skoro dotáhl na Škodu Kodiaq
TEST Audi SQ8 4.0 TFSI – Ve znamení kacířské myšlenky
TWR se vrací s restomodem XJS V12. Přes 600 koní v karbonu!