Logo magazínu

Největší mýty a chyby českých řidičů: Dopravní klamy, v nichž nejste sami!

1/44
Prohlédnout znovu

Největší mýty a chyby českých řidičů: Dopravní klamy, v nichž nejste sami!

Největší mýty a chyby českých řidičů | Profimedia
Traduje se, že když si vozidlem stoupneme dále od semaforu, uvidíme na něj lépe a na jeho fungování to nebude mít žádný vliv. Kde je pravda? | Svět motorů
Říká se, že v průběhu roku se nastavení semaforů mění. Upravuje se kupříkladu během prázdnin. Je to opravdu tak? | Svět motorů
Známí tvrdí, že když na semafor v noci zablikáme dálkovým světlem, rázem nám naskočí zelená. | Svět motorů
Před lety byla v Praze s velkou slávou zaváděna zelená vlna, čili automobily na hlavním tahu mohly projet i několik semaforů bez zastavení. Dnes situace vypadá tak, že se od tohoto modelu upouští. Proč? | Svět motorů
Ministerstvo dopravy připravilo jednoduchou pomůcku s použitím ruky, jak na záchranářskou uličku | acz
Chodci mají podle české legislativy totální přednost na přechodech a řidiči by se tomu měli podřídit. | Svět motorů
Nejlepší je chodecké tlačítko na přechodech zmáčknout vícekrát, respektive předstírat dav, protože tím urychlíme na semaforu zelenou. | Svět motorů
Zásadní je nepřekračovat rychlostní limity. Naopak pomalá jízda v žádném případě nevadí. | Svět motorů
Zásadní je nepřekračovat rychlostní limity. Naopak pomalá jízda v žádném případě nevadí. | Svět motorů
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
O motoristických mýtech jsme si povídali s mluvčí TSK Barborou Liškovou v Hlavní dopravní řídící ústředně Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy | Svět motorů/Jiří Pekárek

Dacia Jogger Extreme – Když chcete hodně auta za co nejméně peněz

Lando Norris si v konfigurátoru postavil ideální McLaren Artura

Lancia 2000 Berlina: Služebák Nikiho Laudy má i jiné trumfy!

Mercedes 280 TE od Zenderu měl v roce 1980 hitech interiér a motor AMG

Spousta řidičů v Česku riskuje pokutu kvůli umístění držáku telefonu

Ekström počtvrté vyhrál Závod šampionů. Ve finále porazil Schumachera