Největší mýty a chyby českých řidičů: Dopravní klamy, v nichž nejste sami!
1
/
44
Prohlédnout znovu
Největší mýty a chyby českých řidičů: Dopravní klamy, v nichž nejste sami!
Největší mýty a chyby českých řidičů
|
Profimedia
Traduje se, že když si vozidlem stoupneme dále od semaforu, uvidíme na něj lépe a na jeho fungování to nebude mít žádný vliv. Kde je pravda?
|
Svět motorů
Říká se, že v průběhu roku se nastavení semaforů mění. Upravuje se kupříkladu během prázdnin. Je to opravdu tak?
|
Svět motorů
Známí tvrdí, že když na semafor v noci zablikáme dálkovým světlem, rázem nám naskočí zelená.
|
Svět motorů
Před lety byla v Praze s velkou slávou zaváděna zelená vlna, čili automobily na hlavním tahu mohly projet i několik semaforů bez zastavení. Dnes situace vypadá tak, že se od tohoto modelu upouští. Proč?
|
Svět motorů
Ministerstvo dopravy připravilo jednoduchou pomůcku s použitím ruky, jak na záchranářskou uličku
|
acz
Chodci mají podle české legislativy totální přednost na přechodech a řidiči by se tomu měli podřídit.
|
Svět motorů
Nejlepší je chodecké tlačítko na přechodech zmáčknout vícekrát, respektive předstírat dav, protože tím urychlíme na semaforu zelenou.
|
Svět motorů
Zásadní je nepřekračovat rychlostní limity. Naopak pomalá jízda v žádném případě nevadí.
|
Svět motorů
Zásadní je nepřekračovat rychlostní limity. Naopak pomalá jízda v žádném případě nevadí.
|
Svět motorů
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
O motoristických mýtech jsme si povídali s mluvčí TSK Barborou Liškovou v Hlavní dopravní řídící ústředně Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii
Nejlepší auta v historii WRC: Může je vůbec něco překonat?
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku