Největší mýty a chyby českých řidičů: Dopravní klamy, v nichž nejste sami!

2/44
Přehled fotografií
Zavřít
  • Největší mýty a chyby českých řidičů
    Největší mýty a chyby českých řidičů| Zdroj: Profimedia
  • Traduje se, že když si vozidlem stoupneme dále od semaforu, uvidíme na něj lépe a na jeho fungování to nebude mít žádný vliv. Kde je pravda?
    Traduje se, že když si vozidlem stoupneme dále od semaforu, uvidíme na něj lépe a na jeho fungování to nebude mít žádný vliv. Kde je pravda?| Zdroj: Svět motorů
  • Říká se, že v průběhu roku se nastavení semaforů mění. Upravuje se kupříkladu během prázdnin. Je to opravdu tak?
    Říká se, že v průběhu roku se nastavení semaforů mění. Upravuje se kupříkladu během prázdnin. Je to opravdu tak?| Zdroj: Svět motorů
  • Známí tvrdí, že když na semafor v noci zablikáme dálkovým světlem, rázem nám naskočí zelená.
    Známí tvrdí, že když na semafor v noci zablikáme dálkovým světlem, rázem nám naskočí zelená.| Zdroj: Svět motorů
  • Před lety byla v Praze s velkou slávou zaváděna zelená vlna, čili automobily na hlavním tahu mohly projet i několik semaforů bez zastavení. Dnes situace vypadá tak, že se od tohoto modelu upouští. Proč?
    Před lety byla v Praze s velkou slávou zaváděna zelená vlna, čili automobily na hlavním tahu mohly projet i několik semaforů bez zastavení. Dnes situace vypadá tak, že se od tohoto modelu upouští. Proč?| Zdroj: Svět motorů
  • Ministerstvo dopravy připravilo jednoduchou pomůcku s použitím ruky, jak na záchranářskou uličku
    Ministerstvo dopravy připravilo jednoduchou pomůcku s použitím ruky, jak na záchranářskou uličku| Zdroj: acz
  • Chodci mají podle české legislativy totální přednost na přechodech a řidiči by se tomu měli podřídit.
    Chodci mají podle české legislativy totální přednost na přechodech a řidiči by se tomu měli podřídit.| Zdroj: Svět motorů
  • Nejlepší je chodecké tlačítko na přechodech zmáčknout vícekrát, respektive předstírat dav, protože tím urychlíme na semaforu zelenou.
    Nejlepší je chodecké tlačítko na přechodech zmáčknout vícekrát, respektive předstírat dav, protože tím urychlíme na semaforu zelenou.| Zdroj: Svět motorů
  • Zásadní je nepřekračovat rychlostní limity. Naopak pomalá jízda v žádném případě nevadí.
    Zásadní je nepřekračovat rychlostní limity. Naopak pomalá jízda v žádném případě nevadí.| Zdroj: Svět motorů
  • Zásadní je nepřekračovat rychlostní limity. Naopak pomalá jízda v žádném případě nevadí.
    Zásadní je nepřekračovat rychlostní limity. Naopak pomalá jízda v žádném případě nevadí.| Zdroj: Svět motorů
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • O motoristických mýtech jsme si povídali s mluvčí TSK Barborou Liškovou v Hlavní dopravní řídící ústředně Hlavního města Prahy
    O motoristických mýtech jsme si povídali s mluvčí TSK Barborou Liškovou v Hlavní dopravní řídící ústředně Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
    Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Největší mýty a chyby českých řidičů
Traduje se, že když si vozidlem stoupneme dále od semaforu, uvidíme na něj lépe a na jeho fungování to nebude mít žádný vliv. Kde je pravda?
Říká se, že v průběhu roku se nastavení semaforů mění. Upravuje se kupříkladu během prázdnin. Je to opravdu tak?
Známí tvrdí, že když na semafor v noci zablikáme dálkovým světlem, rázem nám naskočí zelená.
Před lety byla v Praze s velkou slávou zaváděna zelená vlna, čili automobily na hlavním tahu mohly projet i několik semaforů bez zastavení. Dnes situace vypadá tak, že se od tohoto modelu upouští. Proč?
Ministerstvo dopravy připravilo jednoduchou pomůcku s použitím ruky, jak na záchranářskou uličku
Chodci mají podle české legislativy totální přednost na přechodech a řidiči by se tomu měli podřídit.
Nejlepší je chodecké tlačítko na přechodech zmáčknout vícekrát, respektive předstírat dav, protože tím urychlíme na semaforu zelenou.
Zásadní je nepřekračovat rychlostní limity. Naopak pomalá jízda v žádném případě nevadí.
Zásadní je nepřekračovat rychlostní limity. Naopak pomalá jízda v žádném případě nevadí.
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
O motoristických mýtech jsme si povídali s mluvčí TSK Barborou Liškovou v Hlavní dopravní řídící ústředně Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy
Hlavní dopravní řídící ústředna Hlavního města Prahy