Mototest CFMoto 300 SR: Plnohodnotná motorka za sto tisíc? Ano!

10/33
Přehled fotografií
Zavřít
  • CFMoto 300 SR
    CFMoto 300 SR| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přepínáním mezi výkonovými módy se mění také zobrazení displeje. Dlouhým stiskem tlačítka PC se pak dá dostat do palubního počítače.
    Přepínáním mezi výkonovými módy se mění také zobrazení displeje. Dlouhým stiskem tlačítka PC se pak dá dostat do palubního počítače.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přepínáním mezi výkonovými módy se mění také zobrazení displeje. Dlouhým stiskem tlačítka PC se pak dá dostat do palubního počítače.
    Přepínáním mezi výkonovými módy se mění také zobrazení displeje. Dlouhým stiskem tlačítka PC se pak dá dostat do palubního počítače.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 300 SR
    CFMoto 300 SR| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 300 SR
    CFMoto 300 SR| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 300 SR
    CFMoto 300 SR| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 300 SR
    CFMoto 300 SR| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Páčka spojky překvapila otravnou vůlí na čepu, která prozrazuje nízkou cenu stroje
    Páčka spojky překvapila otravnou vůlí na čepu, která prozrazuje nízkou cenu stroje| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 300 SR
    CFMoto 300 SR| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 300 SR
    CFMoto 300 SR| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 300 SR
    CFMoto 300 SR| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 300 SR
    CFMoto 300 SR| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 300 SR
    CFMoto 300 SR| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 300 SR
    CFMoto 300 SR| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 300 SR
    CFMoto 300 SR| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 300 SR
    CFMoto 300 SR| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 300 SR
    CFMoto 300 SR| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 300 SR
    CFMoto 300 SR| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 300 SR
    CFMoto 300 SR| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Výfuk se skrývá pod motorkou. Má nečekaně dospělý hutný zvuk, přesto by si říkal o náhradu laděným.
    Výfuk se skrývá pod motorkou. Má nečekaně dospělý hutný zvuk, přesto by si říkal o náhradu laděným.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Čtyřtaktní jednoválec prahne po otáčkách tak, že tím připomíná někdejší vodou chlazené dvoutakty s přívěrou
    Čtyřtaktní jednoválec prahne po otáčkách tak, že tím připomíná někdejší vodou chlazené dvoutakty s přívěrou| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Brzdy od španělské firmy J.Juan využívají ABS od Continentalu
    Brzdy od španělské firmy J.Juan využívají ABS od Continentalu| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Brzdy od španělské firmy J.Juan využívají ABS od Continentalu
    Brzdy od španělské firmy J.Juan využívají ABS od Continentalu| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Sedlo s výškou 780 mm poslouží i rozložitějším postavám, dozadu bychom se však dobrovolně nehrnuli
    Sedlo s výškou 780 mm poslouží i rozložitějším postavám, dozadu bychom se však dobrovolně nehrnuli| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 300 SR
    CFMoto 300 SR| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zatímco zbytek motorky vypadá skvěle, vzadu podle nás došel designérům dech. Spíš jako by zadek někdo nakopl.
    Zatímco zbytek motorky vypadá skvěle, vzadu podle nás došel designérům dech. Spíš jako by zadek někdo nakopl.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 300 SR
    CFMoto 300 SR| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zpředu vypadá třístovka jako naštvaný sršeň s tykadly zpětných zrcátek, bohužel příliš krátkých
    Zpředu vypadá třístovka jako naštvaný sršeň s tykadly zpětných zrcátek, bohužel příliš krátkých| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 300 SR
    CFMoto 300 SR| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 300 SR
    CFMoto 300 SR| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 300 SR
    CFMoto 300 SR| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 300 SR
    CFMoto 300 SR| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • CFMoto 300 SR
    CFMoto 300 SR| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
CFMoto 300 SR
Přepínáním mezi výkonovými módy se mění také zobrazení displeje. Dlouhým stiskem tlačítka PC se pak dá dostat do palubního počítače.
Přepínáním mezi výkonovými módy se mění také zobrazení displeje. Dlouhým stiskem tlačítka PC se pak dá dostat do palubního počítače.
CFMoto 300 SR
CFMoto 300 SR
CFMoto 300 SR
CFMoto 300 SR
Páčka spojky překvapila otravnou vůlí na čepu, která prozrazuje nízkou cenu stroje
CFMoto 300 SR
CFMoto 300 SR
CFMoto 300 SR
CFMoto 300 SR
CFMoto 300 SR
CFMoto 300 SR
CFMoto 300 SR
CFMoto 300 SR
CFMoto 300 SR
CFMoto 300 SR
CFMoto 300 SR
Výfuk se skrývá pod motorkou. Má nečekaně dospělý hutný zvuk, přesto by si říkal o náhradu laděným.
Čtyřtaktní jednoválec prahne po otáčkách tak, že tím připomíná někdejší vodou chlazené dvoutakty s přívěrou
Brzdy od španělské firmy J.Juan využívají ABS od Continentalu
Brzdy od španělské firmy J.Juan využívají ABS od Continentalu
Sedlo s výškou 780 mm poslouží i rozložitějším postavám, dozadu bychom se však dobrovolně nehrnuli
CFMoto 300 SR
Zatímco zbytek motorky vypadá skvěle, vzadu podle nás došel designérům dech. Spíš jako by zadek někdo nakopl.
CFMoto 300 SR
Zpředu vypadá třístovka jako naštvaný sršeň s tykadly zpětných zrcátek, bohužel příliš krátkých
CFMoto 300 SR
CFMoto 300 SR
CFMoto 300 SR
CFMoto 300 SR
CFMoto 300 SR