Ojetý Smart Fortwo II (W451): Dvojka je bezproblémová

1/49
Zavřít
  • Smart Fortwo 1.0 mhd
    Smart Fortwo 1.0 mhd| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Smart Fortwo
    Smart Fortwo| Zdroj: Smart
  • Základem smartu je prostorový rám Tridion z vysokopevnostní oceli.
    Základem smartu je prostorový rám Tridion z vysokopevnostní oceli.| Zdroj: Smart
  • V nárazových testech si smart vede až překvapivě dobře, rám se nedeformuje a umožní bez problému otevřít dveře. Platí to i pro náročnější nárazové testy americké organizace IIHS.
    V nárazových testech si smart vede až překvapivě dobře, rám se nedeformuje a umožní bez problému otevřít dveře. Platí to i pro náročnější nárazové testy americké organizace IIHS.| Zdroj: Smart
  • Německý úpravce Brabus se smartu věnoval intenzivně a připravil své verze se silnějším motorem jak pro kupé, tak kabriolet.
    Německý úpravce Brabus se smartu věnoval intenzivně a připravil své verze se silnějším motorem jak pro kupé, tak kabriolet.| Zdroj: Smart
  • Na Západě byly překvapivě populární a v nabídce bazarů jich je spousta. Nebránil se ale ani elektrické verzi, které dopřál o 5 kW vyšší výkon a o 10 mm nižší podvozek.
    Na Západě byly překvapivě populární a v nabídce bazarů jich je spousta. Nebránil se ale ani elektrické verzi, které dopřál o 5 kW vyšší výkon a o 10 mm nižší podvozek.| Zdroj: Smart
  • Smart Fortwo I (W 450)
    Smart Fortwo I (W 450)| Zdroj: Smart
  • Smart Fortwo III (C 453)
    Smart Fortwo III (C 453)| Zdroj: Smart
  • Smart Fortwo
    Smart Fortwo| Zdroj: Smart
  • Smart Fortwo 1.0 mhd
    Smart Fortwo 1.0 mhd| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Smart Fortwo 1.0 mhd
    Smart Fortwo 1.0 mhd| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Smart Fortwo 1.0 mhd
    Smart Fortwo 1.0 mhd| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Interiér druhého smartu je stále velmi jednoduchý, elektroniky zde moc není, v nejvyšších výbavách už ale dostával i multimediální systém. Tvar palubní desky nenechává moc prostoru pro kolena řidiče.
    Interiér druhého smartu je stále velmi jednoduchý, elektroniky zde moc není, v nejvyšších výbavách už ale dostával i multimediální systém. Tvar palubní desky nenechává moc prostoru pro kolena řidiče.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Smart Fortwo 1.0 mhd
    Smart Fortwo 1.0 mhd| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Smart Fortwo 1.0 mhd
    Smart Fortwo 1.0 mhd| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Robotizovaný automat je nejjednodušší formou automatické převodovky. Řadí velmi pomalu a s cukáním, dá se však přepnout na manuální režim. Ani v tom ale není rychlost přeřazování o moc lepší.
    Robotizovaný automat je nejjednodušší formou automatické převodovky. Řadí velmi pomalu a s cukáním, dá se však přepnout na manuální režim. Ani v tom ale není rychlost přeřazování o moc lepší.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Smart mhd je rozeznatelný díky tomuto tlačítku před voličem převodovky. Vůz se pokaždé spouští v režimu eco, s aktivním stop-startem. Pro delší životnost alternátoru je lepší jej před jízdou vypínat.
    Smart mhd je rozeznatelný díky tomuto tlačítku před voličem převodovky. Vůz se pokaždé spouští v režimu eco, s aktivním stop-startem. Pro delší životnost alternátoru je lepší jej před jízdou vypínat.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Smart Fortwo 1.0 mhd
    Smart Fortwo 1.0 mhd| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Smart Fortwo 1.0 mhd
    Smart Fortwo 1.0 mhd| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Smart Fortwo 1.0 mhd
    Smart Fortwo 1.0 mhd| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Smart Fortwo 1.0 mhd
    Smart Fortwo 1.0 mhd| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Smart Fortwo 1.0 mhd
    Smart Fortwo 1.0 mhd| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Smart Fortwo 1.0 mhd
    Smart Fortwo 1.0 mhd| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Smart Fortwo 1.0 mhd
    Smart Fortwo 1.0 mhd| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Smart Fortwo 1.0 mhd
    Smart Fortwo 1.0 mhd| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Smart Fortwo 1.0 mhd
    Smart Fortwo 1.0 mhd| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Smart Fortwo 1.0 mhd
    Smart Fortwo 1.0 mhd| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kufr smartu je maličký, má jen 220 litrů a je zahřívaný motorem umístěným pod jeho podlahou.
    Kufr smartu je maličký, má jen 220 litrů a je zahřívaný motorem umístěným pod jeho podlahou.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Má ale netradiční přístup s výklopným oknem a spodní částí jako u pick-upu.
    Má ale netradiční přístup s výklopným oknem a spodní částí jako u pick-upu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Má ale netradiční přístup s výklopným oknem a spodní částí jako u pick-upu.
    Má ale netradiční přístup s výklopným oknem a spodní částí jako u pick-upu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Smart Fortwo 1.0 mhd
    Smart Fortwo 1.0 mhd| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Smart Fortwo 1.0 mhd
    Smart Fortwo 1.0 mhd| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Smart Fortwo 1.0 mhd
    Smart Fortwo 1.0 mhd| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Specifické široké plechové disky jsou pro smart asi nejlepší volbou. Vzhledem k častému manévrování ve stísněných prostorách poblíž obrubníků se dražší litá kola velmi rychle pokryjí škrábanci.
    Specifické široké plechové disky jsou pro smart asi nejlepší volbou. Vzhledem k častému manévrování ve stísněných prostorách poblíž obrubníků se dražší litá kola velmi rychle pokryjí škrábanci.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Smart Fortwo 1.0 mhd
    Smart Fortwo 1.0 mhd| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Smart Fortwo 1.0 mhd
    Smart Fortwo 1.0 mhd| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Smart Fortwo 1.0 mhd
    Smart Fortwo 1.0 mhd| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Smart Fortwo 1.0 mhd
    Smart Fortwo 1.0 mhd| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Druhá generace smartu už má něco, co by se dalo nazvat kapotou. Neotvírá se ale klasicky, je nutné odjistit dvě páčky pod maskou a celou kapotu svěsit dolů.
    Druhá generace smartu už má něco, co by se dalo nazvat kapotou. Neotvírá se ale klasicky, je nutné odjistit dvě páčky pod maskou a celou kapotu svěsit dolů.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Motor je vzadu zavěšen na čtyřech pevnostních šroubech. Vzhledem ke kompaktním rozměrům je přístup k němu pořádně omezený. Při většině servisních úkonů je tak nutné šrouby uvolnit a motor vyvěsit z auta.
    Motor je vzadu zavěšen na čtyřech pevnostních šroubech. Vzhledem ke kompaktním rozměrům je přístup k němu pořádně omezený. Při většině servisních úkonů je tak nutné šrouby uvolnit a motor vyvěsit z auta.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Motor je vzadu zavěšen na čtyřech pevnostních šroubech. Vzhledem ke kompaktním rozměrům je přístup k němu pořádně omezený. Při většině servisních úkonů je tak nutné šrouby uvolnit a motor vyvěsit z auta.
    Motor je vzadu zavěšen na čtyřech pevnostních šroubech. Vzhledem ke kompaktním rozměrům je přístup k němu pořádně omezený. Při většině servisních úkonů je tak nutné šrouby uvolnit a motor vyvěsit z auta.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • první generace smartu byla výměna žárovek možná buď přes velmi úzký otvor pod okny, nebo po odstrojení celé přední části. Nástupce má jednodušší řešení, stačí pomocí dvou páček odjistit přední „kapotu“ a otevře se přístup jak ke světlům, tak nádobkám na kapaliny.
    první generace smartu byla výměna žárovek možná buď přes velmi úzký otvor pod okny, nebo po odstrojení celé přední části. Nástupce má jednodušší řešení, stačí pomocí dvou páček odjistit přední „kapotu“ a otevře se přístup jak ke světlům, tak nádobkám na kapaliny.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • první generace smartu byla výměna žárovek možná buď přes velmi úzký otvor pod okny, nebo po odstrojení celé přední části. Nástupce má jednodušší řešení, stačí pomocí dvou páček odjistit přední „kapotu“ a otevře se přístup jak ke světlům, tak nádobkám na kapaliny.
    první generace smartu byla výměna žárovek možná buď přes velmi úzký otvor pod okny, nebo po odstrojení celé přední části. Nástupce má jednodušší řešení, stačí pomocí dvou páček odjistit přední „kapotu“ a otevře se přístup jak ke světlům, tak nádobkám na kapaliny.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • první generace smartu byla výměna žárovek možná buď přes velmi úzký otvor pod okny, nebo po odstrojení celé přední části. Nástupce má jednodušší řešení, stačí pomocí dvou páček odjistit přední „kapotu“ a otevře se přístup jak ke světlům, tak nádobkám na kapaliny.
    první generace smartu byla výměna žárovek možná buď přes velmi úzký otvor pod okny, nebo po odstrojení celé přední části. Nástupce má jednodušší řešení, stačí pomocí dvou páček odjistit přední „kapotu“ a otevře se přístup jak ke světlům, tak nádobkám na kapaliny.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Podvozek smartu je kompletně zakrytovaný, čímž se zamezuje vzniku koroze. Na testovaném kusu se kryty těší skvělému stavu, nejsou odřené ani polámané. Také motor je velmi čistý, zde se nízkému nájezdu dá věřit bez problému.
    Podvozek smartu je kompletně zakrytovaný, čímž se zamezuje vzniku koroze. Na testovaném kusu se kryty těší skvělému stavu, nejsou odřené ani polámané. Také motor je velmi čistý, zde se nízkému nájezdu dá věřit bez problému.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Podvozek smartu je kompletně zakrytovaný, čímž se zamezuje vzniku koroze. Na testovaném kusu se kryty těší skvělému stavu, nejsou odřené ani polámané. Také motor je velmi čistý, zde se nízkému nájezdu dá věřit bez problému.
    Podvozek smartu je kompletně zakrytovaný, čímž se zamezuje vzniku koroze. Na testovaném kusu se kryty těší skvělému stavu, nejsou odřené ani polámané. Také motor je velmi čistý, zde se nízkému nájezdu dá věřit bez problému.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kvůli tuhému nastavení podvozku, kompaktním rozměrům a nepříliš ideálnímu rozložení hmotnosti trpí některé poddimenzované komponenty zavěšení, jako jsou kosti stabilizátoru, čepy a silentbloky ramen
    Kvůli tuhému nastavení podvozku, kompaktním rozměrům a nepříliš ideálnímu rozložení hmotnosti trpí některé poddimenzované komponenty zavěšení, jako jsou kosti stabilizátoru, čepy a silentbloky ramen| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nejslabší článek vozu – zavěšení – je tady stále v perfektním pořádku a nese si ještě originální polepy od výroby. To samé platí i pro zadní nápravu, kde marně hledáme problémy.
    Nejslabší článek vozu – zavěšení – je tady stále v perfektním pořádku a nese si ještě originální polepy od výroby. To samé platí i pro zadní nápravu, kde marně hledáme problémy.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nejslabší článek vozu – zavěšení – je tady stále v perfektním pořádku a nese si ještě originální polepy od výroby. To samé platí i pro zadní nápravu, kde marně hledáme problémy.
    Nejslabší článek vozu – zavěšení – je tady stále v perfektním pořádku a nese si ještě originální polepy od výroby. To samé platí i pro zadní nápravu, kde marně hledáme problémy.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Smart Fortwo 1.0 mhd
Smart Fortwo
Základem smartu je prostorový rám Tridion z vysokopevnostní oceli.
V nárazových testech si smart vede až překvapivě dobře, rám se nedeformuje a umožní bez problému otevřít dveře. Platí to i pro náročnější nárazové testy americké organizace IIHS.
Německý úpravce Brabus se smartu věnoval intenzivně a připravil své verze se silnějším motorem jak pro kupé, tak kabriolet.
Na Západě byly překvapivě populární a v nabídce bazarů jich je spousta. Nebránil se ale ani elektrické verzi, které dopřál o 5 kW vyšší výkon a o 10 mm nižší podvozek.
Smart Fortwo I (W 450)
Smart Fortwo III (C 453)
Smart Fortwo
Smart Fortwo 1.0 mhd
Smart Fortwo 1.0 mhd
Smart Fortwo 1.0 mhd
Interiér druhého smartu je stále velmi jednoduchý, elektroniky zde moc není, v nejvyšších výbavách už ale dostával i multimediální systém. Tvar palubní desky nenechává moc prostoru pro kolena řidiče.
Smart Fortwo 1.0 mhd
Smart Fortwo 1.0 mhd
Robotizovaný automat je nejjednodušší formou automatické převodovky. Řadí velmi pomalu a s cukáním, dá se však přepnout na manuální režim. Ani v tom ale není rychlost přeřazování o moc lepší.
Smart mhd je rozeznatelný díky tomuto tlačítku před voličem převodovky. Vůz se pokaždé spouští v režimu eco, s aktivním stop-startem. Pro delší životnost alternátoru je lepší jej před jízdou vypínat.
Smart Fortwo 1.0 mhd
Smart Fortwo 1.0 mhd
Smart Fortwo 1.0 mhd
Smart Fortwo 1.0 mhd
Smart Fortwo 1.0 mhd
Smart Fortwo 1.0 mhd
Smart Fortwo 1.0 mhd
Smart Fortwo 1.0 mhd
Smart Fortwo 1.0 mhd
Smart Fortwo 1.0 mhd
Kufr smartu je maličký, má jen 220 litrů a je zahřívaný motorem umístěným pod jeho podlahou.
Má ale netradiční přístup s výklopným oknem a spodní částí jako u pick-upu.
Má ale netradiční přístup s výklopným oknem a spodní částí jako u pick-upu.
Smart Fortwo 1.0 mhd
Smart Fortwo 1.0 mhd
Smart Fortwo 1.0 mhd
Specifické široké plechové disky jsou pro smart asi nejlepší volbou. Vzhledem k častému manévrování ve stísněných prostorách poblíž obrubníků se dražší litá kola velmi rychle pokryjí škrábanci.
Smart Fortwo 1.0 mhd
Smart Fortwo 1.0 mhd
Smart Fortwo 1.0 mhd
Smart Fortwo 1.0 mhd
Druhá generace smartu už má něco, co by se dalo nazvat kapotou. Neotvírá se ale klasicky, je nutné odjistit dvě páčky pod maskou a celou kapotu svěsit dolů.
Motor je vzadu zavěšen na čtyřech pevnostních šroubech. Vzhledem ke kompaktním rozměrům je přístup k němu pořádně omezený. Při většině servisních úkonů je tak nutné šrouby uvolnit a motor vyvěsit z auta.
Motor je vzadu zavěšen na čtyřech pevnostních šroubech. Vzhledem ke kompaktním rozměrům je přístup k němu pořádně omezený. Při většině servisních úkonů je tak nutné šrouby uvolnit a motor vyvěsit z auta.
první generace smartu byla výměna žárovek možná buď přes velmi úzký otvor pod okny, nebo po odstrojení celé přední části. Nástupce má jednodušší řešení, stačí pomocí dvou páček odjistit přední „kapotu“ a otevře se přístup jak ke světlům, tak nádobkám na kapaliny.
první generace smartu byla výměna žárovek možná buď přes velmi úzký otvor pod okny, nebo po odstrojení celé přední části. Nástupce má jednodušší řešení, stačí pomocí dvou páček odjistit přední „kapotu“ a otevře se přístup jak ke světlům, tak nádobkám na kapaliny.
první generace smartu byla výměna žárovek možná buď přes velmi úzký otvor pod okny, nebo po odstrojení celé přední části. Nástupce má jednodušší řešení, stačí pomocí dvou páček odjistit přední „kapotu“ a otevře se přístup jak ke světlům, tak nádobkám na kapaliny.
Podvozek smartu je kompletně zakrytovaný, čímž se zamezuje vzniku koroze. Na testovaném kusu se kryty těší skvělému stavu, nejsou odřené ani polámané. Také motor je velmi čistý, zde se nízkému nájezdu dá věřit bez problému.
Podvozek smartu je kompletně zakrytovaný, čímž se zamezuje vzniku koroze. Na testovaném kusu se kryty těší skvělému stavu, nejsou odřené ani polámané. Také motor je velmi čistý, zde se nízkému nájezdu dá věřit bez problému.
Kvůli tuhému nastavení podvozku, kompaktním rozměrům a nepříliš ideálnímu rozložení hmotnosti trpí některé poddimenzované komponenty zavěšení, jako jsou kosti stabilizátoru, čepy a silentbloky ramen
Nejslabší článek vozu – zavěšení – je tady stále v perfektním pořádku a nese si ještě originální polepy od výroby. To samé platí i pro zadní nápravu, kde marně hledáme problémy.
Nejslabší článek vozu – zavěšení – je tady stále v perfektním pořádku a nese si ještě originální polepy od výroby. To samé platí i pro zadní nápravu, kde marně hledáme problémy.