Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire a Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Favorit Solitaire|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Nápisy Solitaire najdete nejen na zadní stěně favoritu, ale i na dveřních reproduktorech. Felicia Mystery se chlubí elektricky stahovatelnými předními okny.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Vzor sedadel odkazuje na dnešní trend recyklovaných materiálů|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Celočalouněné dveřní výplně doplněné loketní opěrkou se ve škodovkách objevily až s modelovým rokem 1993|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Jízdně se favorit od felicie příliš neliší, navenek však působí podstatně hranatěji a klasičtěji. Ve výbavě se však za čtvrtmilionovou cenu rozparádil více.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Nebýt přídavné dobové rozpěry v obou vozech a křiklavého klaksonu v případě favoritu, rozdíly mezi 50kW motorem favoritu a felicie by se daly spočítat na prstech jedné ruky|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Škoda Favorit Solitaire|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Grafici si u akčních škodovek vždy pohráli s rozlišujícími logy. Každý typ charakterizoval speciální font písma, případně symbol.|
Zdroj: Auto Tip Klassik
Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Elegantní palubní desky se základní architekturou příliš neliší, za což musíme zejména designérům felicie vyseknout poklonu. Její volant je navíc osazen bezpečnostním vakem.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Zatímco Favorit Solitaire využíval standardní výplně verze GLX, Felicii Mystery oživil zvláštní motiv látky|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Potahy obou modelů mají jasný primát – v žádné jiné škodovce se předtím ani poté neobjevily|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Přestože jde podle počtu bezpečnostních pásů o automobily homologované jako pětimístné, chybějící prostřední hlavová opěrka vytváří vzadu spíše klubovnu pro dvojici cestujících|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš
Škoda Felicia Mystery|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jiří Káš