Projeli jsme unikátní vládní limuzínu Tatra 613! Je na prodej!
1
/
27
Prohlédnout znovu
Projeli jsme unikátní vládní limuzínu Tatra 613! Je na prodej!
Tatra 613 Speciál
|
Svět Motorů
Palubní deska s přepínači VAZ je odlišná od běžných verzí. Před spolujezdcem přibyla schránka na vysílačku a samopal.
|
Svět Motorů
Speciál prý nabídl hodnotnější čalounění s naducanějšími boky sedaček
|
Svět Motorů
Speciální varianta je pouze čtyřmístná, mezi sedačky přibyl výklopný minibar s držáky na panáčky
|
Svět Motorů
Kvalitní stereo Blaupunkt mělo dokonce možnost nahrávání diktafonem ze zadních sedaček
|
Svět Motorů
Zavazadelník je čalouněný jemným kobercem
|
Svět Motorů
Po otevření motorového víka si ihned všimnete gigantického chladiče klimatizace, který zabírá celé čelo za motorem a v běžné Tatře 613 ho neuvidíte – a motor je chlazený vzduchem, takže žádný taky nepotřebuje.
|
Svět Motorů
Zapalování je zdvojené a přepíná se táhlem vedle sytiče mezi předními sedačkami
|
Svět Motorů
Tatra 613 Speciál
|
Svět Motorů
Do motoru přibylo čerpadlo strojního řízení a palivové podávací čerpadlo, takže šofér nemusel před startem natlakovat benzin
|
Svět Motorů
Zástavba žlutých trubek průmyslové klimatizace není zrovna vkusná, zato působí bytelně. Kompresor je poháněn řemenicí od klikového hřídele motoru.
|
Svět Motorů
Dveře se natáhly o 15 cm a dostaly větší úhel otevírání pro pohodlnější nastupování. Všechna okna jsou ztmavená a s elektrickým stahováním. Specialitou bylo také centrální zamykání ovládané zámkem dveří řidiče.
|
Svět Motorů
Světlomety Bosch pocházely z Mercedesu W 116, ale rámečky s ostřikovači už se vyráběly v Tatře
|
Svět Motorů
Jako dárce zpětných zrcátek s ovládáním z kabiny posloužil také mercedes
|
Svět Motorů
V kufru najdete kalibrovaný taxametr, který sloužil ke kontrole týdenních jízdních výkonů
|
Svět Motorů
Pneumatiky z Rudého říjnu Otrokovice dotvářejí dobovou náladu. Speciály jinak vyjížděly z továrny na Michelinech 205/70 HR 14 XVS, které dokonce čeští zástupci testovali na okruhu pneumatikářské firmy v Ladouxu.
|
Svět Motorů
Na blatnících jsou dvě antény: levá pro rádio, pravá pro vysílačku. Spotřebiče kvůli tomu musely být důsledně odrušeny kondenzátory.
|
Svět Motorů
Držáky vlajek se standardně montovaly na horní hranu předních blatníků
|
Svět Motorů
BMW 750 iL Václava Havla
|
Svět Motorů
BMW 750 iL Václava Havla
|
Svět Motorů
BMW 750 iL Václava Havla
|
Svět Motorů
Renault 21 TSE Václava Havla
|
Svět Motorů
Škoda Superb Miloše Zemana
|
Svět Motorů
Škoda Superb Miloše Zemana
|
Svět Motorů
ZIL 114 Gustáva Husáka
|
Svět Motorů
ZIL 114 Gustáva Husáka
|
Svět Motorů
ZIL 114 Gustáva Husáka
|
Svět Motorů
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii
Nejlepší auta v historii WRC: Může je vůbec něco překonat?
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku