Příběh génia Colina Chapmana: Jeho technická řešení fascinují dodnes
34
/
47
Prohlédnout znovu
Příběh génia Colina Chapmana: Jeho technická řešení fascinují dodnes
Knírek byl pro Colina Chapmana typický celý život
|
Svět motorů
Legendární černozlaté zabarvení lotusů vstoupilo do historie F1
|
Svět motorů
Formule 1 Lotus
|
Svět motorů
Formule 1 Lotus
|
Svět motorů
Jim Clark (vlevo) byl nejen jezdcem týmu, ale také Chapmanovým velkým přítelem
|
Svět motorů
Vášnivý kuřák a rychlý jezdec, takový byl Jochen Rindt (vlevo), který za volantem lotusu vyhrál a také zemřel
|
Svět motorů
Přítlačná křídla koncem šedesátých let, když s nimi začal slavný konstruktér experimentovat
|
Svět motorů
Přítlačná křídla
|
Svět motorů
Graham Hill (v kokpitu) po výhře v 500 milích Indianapolis. Chapman stojí třetí zleva.
|
Svět motorů
Výjimečná chvíle, když si Colin Chapman sedl do svého závodního vozu. Tentokrát jen symbolicky kvůli fotografům.
|
Svět motorů
Colin Chapman
|
Lotus
Colin Chapman
|
Lotus
Colin Chapman
|
Lotus
Colin Chapman
|
Lotus
Colin Chapman
|
Lotus
Chapmanův zkrut
|
Lotus
Lotus 12
|
Lotus
Lotus 18
|
Lotus
Lotus Climax MK12
|
Lotus
Lotus Eleven
|
Lotus
Lotus Eleven
|
Lotus
Lotus Elite
|
Lotus
Lotus Elite
|
Lotus
Logo Lotus
|
Lotus
Lotus MK 1
|
Lotus
Lotus MK VI
|
Lotus
Lotus MK VI
|
Lotus
Lotus MK VI
|
Lotus
Lotus MK VIII
|
Lotus
Lotus MK VIII
|
Lotus
Lotus MK VIII
|
Lotus
Lotus MK VIII
|
Lotus
Lotus MK VIII
|
Lotus
Lotus MK VIII
|
Lotus
Lotus MK6
|
Lotus
Lotus MK12
|
Lotus
Lotus MKIIb
|
Lotus
Lotus MKIII
|
Lotus
Lotus MKIX
|
Lotus
Lotus MKIX
|
Lotus
Lotus MKIX
|
Lotus
Lotus Seven
|
Lotus
Lotus Seven
|
Lotus
Lotus Seven
|
Lotus
Lotus Seven
|
Lotus
Lotus VW56
|
Lotus
Tým Lotus
|
Lotus
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu