Nejvíce kilometrů se Škodou 200 RS najezdil Ing. Jiří Šedivý, duchovní otec prototypu. Se spolujezdcem Jiřím Janečkem vyhráli třeba Rallye Šumava 74.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Jeden ze dvou dochovaných prototypů má čestné místo v továrním Škoda Muzeu. Čas od času se předvádí při ukázkových jízdách.|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Vpředu zrenovovaný vůz po Oldřichu Horsákovi, s nímž jezdí legendy Stanislav Kafka|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Posádka Oldřich Horsák a Jiří Motal skončila při Rallye Škoda 1975 na druhém místě|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Zleva Jiří Motal, Jiří Janeček, ing. Mirko Červený (konstruktér), Jiří Šedivý, Josef Srnský a Jiří Syrovátko, chybí jen Oldřich Horsák|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Budíky byly použité ze sériového vozu Škoda 110 R kupé, jen v jiném uspořádání|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
S dvoulitrovým motorem o výkonu 163 k dokázala Škoda 200 RS jet rychlostí 210 km/h|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Sportovní anatomické sedačky z první poloviny sedmdesátých let vypadají dnes archaicky|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík