Příběh jedné z nejúžasnějších škodovek: Speciál 200 RS vznikl z nadšení!

1/23
Přehled fotografií
Zavřít
  • Nejvíce kilometrů se Škodou 200 RS najezdil Ing. Jiří Šedivý, duchovní otec prototypu. Se spolujezdcem Jiřím Janečkem vyhráli třeba Rallye Šumava 74.
    Nejvíce kilometrů se Škodou 200 RS najezdil Ing. Jiří Šedivý, duchovní otec prototypu. Se spolujezdcem Jiřím Janečkem vyhráli třeba Rallye Šumava 74.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
  • Škoda 200 RS
    Škoda 200 RS| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
  • Jeden ze dvou dochovaných prototypů má čestné místo v továrním Škoda Muzeu. Čas od času se předvádí při ukázkových jízdách.
    Jeden ze dvou dochovaných prototypů má čestné místo v továrním Škoda Muzeu. Čas od času se předvádí při ukázkových jízdách.| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
  • Vpředu zrenovovaný vůz po Oldřichu Horsákovi, s nímž jezdí legendy Stanislav Kafka
    Vpředu zrenovovaný vůz po Oldřichu Horsákovi, s nímž jezdí legendy Stanislav Kafka| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
  • Posádka Oldřich Horsák a Jiří Motal skončila při Rallye Škoda 1975 na druhém místě
    Posádka Oldřich Horsák a Jiří Motal skončila při Rallye Škoda 1975 na druhém místě| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
  • Zleva Jiří Motal, Jiří Janeček, ing. Mirko Červený (konstruktér), Jiří Šedivý, Josef Srnský a Jiří Syrovátko, chybí jen Oldřich Horsák
    Zleva Jiří Motal, Jiří Janeček, ing. Mirko Červený (konstruktér), Jiří Šedivý, Josef Srnský a Jiří Syrovátko, chybí jen Oldřich Horsák| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
  • Budíky byly použité ze sériového vozu Škoda 110 R kupé, jen v jiném uspořádání
    Budíky byly použité ze sériového vozu Škoda 110 R kupé, jen v jiném uspořádání| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
  • S dvoulitrovým motorem o výkonu 163 k dokázala Škoda 200 RS jet rychlostí 210 km/h
    S dvoulitrovým motorem o výkonu 163 k dokázala Škoda 200 RS jet rychlostí 210 km/h| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
  • Sportovní anatomické sedačky z první poloviny sedmdesátých let vypadají dnes archaicky
    Sportovní anatomické sedačky z první poloviny sedmdesátých let vypadají dnes archaicky| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
  • Škoda 200 RS
    Škoda 200 RS| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
  • Škoda 200 RS
    Škoda 200 RS| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
  • Škoda 200 RS
    Škoda 200 RS| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
  • Škoda 200 RS
    Škoda 200 RS| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
  • Škoda 200 RS
    Škoda 200 RS| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
  • Škoda 200 RS
    Škoda 200 RS| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
  • Škoda 200 RS
    Škoda 200 RS| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
  • Škoda 200 RS
    Škoda 200 RS| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
  • Škoda 200 RS
    Škoda 200 RS| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
  • Škoda 200 RS
    Škoda 200 RS| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
  • Škoda 200 RS
    Škoda 200 RS| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
  • Škoda 200 RS
    Škoda 200 RS| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
  • Škoda 200 RS
    Škoda 200 RS| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
  • Škoda 200 RS
    Škoda 200 RS| Zdroj: Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Nejvíce kilometrů se Škodou 200 RS najezdil Ing. Jiří Šedivý, duchovní otec prototypu. Se spolujezdcem Jiřím Janečkem vyhráli třeba Rallye Šumava 74.
Škoda 200 RS
Jeden ze dvou dochovaných prototypů má čestné místo v továrním Škoda Muzeu. Čas od času se předvádí při ukázkových jízdách.
Vpředu zrenovovaný vůz po Oldřichu Horsákovi, s nímž jezdí legendy Stanislav Kafka
Posádka Oldřich Horsák a Jiří Motal skončila při Rallye Škoda 1975 na druhém místě
Zleva Jiří Motal, Jiří Janeček, ing. Mirko Červený (konstruktér), Jiří Šedivý, Josef Srnský a Jiří Syrovátko, chybí jen Oldřich Horsák
Budíky byly použité ze sériového vozu Škoda 110 R kupé, jen v jiném uspořádání
S dvoulitrovým motorem o výkonu 163 k dokázala Škoda 200 RS jet rychlostí 210 km/h
Sportovní anatomické sedačky z první poloviny sedmdesátých let vypadají dnes archaicky
Škoda 200 RS
Škoda 200 RS
Škoda 200 RS
Škoda 200 RS
Škoda 200 RS
Škoda 200 RS
Škoda 200 RS
Škoda 200 RS
Škoda 200 RS
Škoda 200 RS
Škoda 200 RS
Škoda 200 RS
Škoda 200 RS
Škoda 200 RS