Příběh jedné z nejúžasnějších škodovek: Speciál 200 RS vznikl z nadšení!
7
/
23
Prohlédnout znovu
Příběh jedné z nejúžasnějších škodovek: Speciál 200 RS vznikl z nadšení!
Nejvíce kilometrů se Škodou 200 RS najezdil Ing. Jiří Šedivý, duchovní otec prototypu. Se spolujezdcem Jiřím Janečkem vyhráli třeba Rallye Šumava 74.
|
Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS
|
Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Jeden ze dvou dochovaných prototypů má čestné místo v továrním Škoda Muzeu. Čas od času se předvádí při ukázkových jízdách.
|
Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Vpředu zrenovovaný vůz po Oldřichu Horsákovi, s nímž jezdí legendy Stanislav Kafka
|
Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Posádka Oldřich Horsák a Jiří Motal skončila při Rallye Škoda 1975 na druhém místě
|
Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Zleva Jiří Motal, Jiří Janeček, ing. Mirko Červený (konstruktér), Jiří Šedivý, Josef Srnský a Jiří Syrovátko, chybí jen Oldřich Horsák
|
Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Budíky byly použité ze sériového vozu Škoda 110 R kupé, jen v jiném uspořádání
|
Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
S dvoulitrovým motorem o výkonu 163 k dokázala Škoda 200 RS jet rychlostí 210 km/h
|
Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Sportovní anatomické sedačky z první poloviny sedmdesátých let vypadají dnes archaicky
|
Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS
|
Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS
|
Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS
|
Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS
|
Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS
|
Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS
|
Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS
|
Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS
|
Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS
|
Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS
|
Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS
|
Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS
|
Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS
|
Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Škoda 200 RS
|
Auto Tip Klassik/Jindra Lasík
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz