Přilby automobilových jezdců: Co všechno musí zvládnout?

1/6
Přehled fotografií
Zavřít
  • V kabině dakarského kamionu používá Tomáš Enge odlišný typ přilby než v okruhovém speciálu
    V kabině dakarského kamionu používá Tomáš Enge odlišný typ přilby než v okruhovém speciálu| Zdroj: Svět motorů
  • Interiér dakarského kamionu Iveco Martina Macíka je vybaven masivním ochranným rámem
    Interiér dakarského kamionu Iveco Martina Macíka je vybaven masivním ochranným rámem| Zdroj: Svět motorů
  • přes nasazené přilby si mohou Josef Král (vlevo) a Jiří Pisařík popovídat. U obou vidíte na krku a ramenech systém HANS
    přes nasazené přilby si mohou Josef Král (vlevo) a Jiří Pisařík popovídat. U obou vidíte na krku a ramenech systém HANS| Zdroj: Svět motorů
  • Přes mikrofon v přilbě dokáže Jan Kopecký komunikovat s navigátorem i členy týmu vzdálenými kilometry daleko
    Přes mikrofon v přilbě dokáže Jan Kopecký komunikovat s navigátorem i členy týmu vzdálenými kilometry daleko| Zdroj: Svět motorů
  • V kabině dakarského kamionu používá Tomáš Enge odlišný typ přilby než v okruhovém speciálu
    V kabině dakarského kamionu používá Tomáš Enge odlišný typ přilby než v okruhovém speciálu| Zdroj: Svět motorů
  • Nehoda Felipeho Massy ve Velké ceně Maďarska 2009
    Nehoda Felipeho Massy ve Velké ceně Maďarska 2009| Zdroj: Svět motorů
V kabině dakarského kamionu používá Tomáš Enge odlišný typ přilby než v okruhovém speciálu
Interiér dakarského kamionu Iveco Martina Macíka je vybaven masivním ochranným rámem
přes nasazené přilby si mohou Josef Král (vlevo) a Jiří Pisařík popovídat. U obou vidíte na krku a ramenech systém HANS
Přes mikrofon v přilbě dokáže Jan Kopecký komunikovat s navigátorem i členy týmu vzdálenými kilometry daleko
V kabině dakarského kamionu používá Tomáš Enge odlišný typ přilby než v okruhovém speciálu
Nehoda Felipeho Massy ve Velké ceně Maďarska 2009