Zkontrolujeme stav kotoučů, destiček a celého vedení. Pokud je brzdová kapalina staršího data, vyměníme za novou.|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Provozní kapaliny: Doplníme letní směs do ostřikovače a zkontrolujeme hladinu chladicí kapaliny.|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Podvozek: Spolu s brzdami necháme v ideálním případě zkontrolovat v servisu v rámci jarní prohlídky. Po letech se mohou objevit nejen vůle, ale také úniky některých kapalin v čele s motorovým olejem.|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Světlomety: Den se sice prodlužuje, přesto správná funkčnost světel patří k naprostému základu, proto je necháme zkontrolovat, případně seřídit.|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Stěrače: Když správně nevidíte na silnici, nemůžete jezdit bezpečně. Po zimě proto prohlédněte stěrače. Pokud nevyhovují, vyměňte gumičky, případně celé stěrače. Jedná se o investici v řádu stokorun až jednotek tisíc.|
Zdroj: Svět motorů
Klimatizace: Dezinfekci klimatizačního okruhu byste měli provádět minimálně jednou ročně. Můžete to zvládnout i vlastními silami, stačí speciální sprej. Ještě lepší je čistění ozonem.|
Zdroj: Svět Motorů
Peugeot e-3008|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Peugeot e-3008|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Peugeot e-3008|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Peugeot e-3008|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Peugeot e-3008|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Peugeot e-3008|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Peugeot e-3008|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Peugeot e-3008|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Peugeot e-3008|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Peugeot e-3008|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Peugeot e-3008|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Peugeot e-3008|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Peugeot e-3008|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Peugeot e-3008|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Peugeot e-3008|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Peugeot e-3008|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Peugeot e-3008|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Peugeot e-3008|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Peugeot e-3008|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Peugeot e-3008|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Peugeot e-3008|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Peugeot e-3008|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Peugeot e-3008|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Peugeot e-3008|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Peugeot e-3008|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Peugeot e-3008|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Peugeot e-3008|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Peugeot e-3008|
Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
Péče o auto před sezonou|
Zdroj: Svět Motorů
Kontrola tlaku v pneumatikách|
Zdroj: RAC
Kontrola tlaku v pneumatikách|
Zdroj: RAC
Kontrola tlaku v pneumatikách|
Zdroj: RAC
Kontrola provozních kapalin|
Zdroj: acz
Stěrače nazvané Aquablade snižují proti ramínkovým odpor vzduchu a také spotřebu|
Zdroj: acz
Čištění klimatizace|
Zdroj: Svět Motorů
Čištění klimatizace|
Zdroj: Svět Motorů
Čištění klimatizace|
Zdroj: Svět Motorů
Pěnová dezinfekce|
Zdroj: Svět Motorů
Pěnová dezinfekce|
Zdroj: Svět Motorů
Dezinfekční sprej|
Zdroj: Svět Motorů
Ionizator|
Zdroj: Svět Motorů
Ionizator|
Zdroj: Svět Motorů
Čištění klimatizace|
Zdroj: Svět Motorů
Během pár minut je kabina plná dezinfikující páry. Po tu dobu běží klimatizace na vnitřní okruh a dovnitř nikdo nesmí. Auto se musí vyvětrat.|
Zdroj: Svět Motorů