Příprava motorů pro českou rallye: Takto vznikají špičkové agregáty
2
/
22
Prohlédnout znovu
Příprava motorů pro českou rallye: Takto vznikají špičkové agregáty
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Novotou zářících dílů je v dílnách dostatek a na každého zákazníka se dostane
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Ze součástí na třech vozíčkách vznikne nový motor do rallyeové fabie
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Tomáš Kolečkář sleduje u monitoru údaje, za sklem běží na brzdě závodní motor
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vpravo jsou současné dílny Vančík Motorsport a vlevo na zelené louce by měly vzniknout další
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Jaroslav Vančík a Kateřina Trojanová se svými dětmi Tomášem a Karolínou, která dojela třetí ve světovém fi nále kategorie Easykart
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Jeden z vozů z lukovských dílen týmu Samohýl Škoda řídil na Barum rallye Martin Březík
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Land Rover chystá špičkový Defender Octa, má být nejlepší za každých podmínek
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre