Vančík Motorsport|
Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport|
Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport|
Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport|
Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport|
Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport|
Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport|
Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Novotou zářících dílů je v dílnách dostatek a na každého zákazníka se dostane|
Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport|
Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport|
Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport|
Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport|
Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Ze součástí na třech vozíčkách vznikne nový motor do rallyeové fabie|
Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Tomáš Kolečkář sleduje u monitoru údaje, za sklem běží na brzdě závodní motor|
Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport|
Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport|
Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport|
Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport|
Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vpravo jsou současné dílny Vančík Motorsport a vlevo na zelené louce by měly vzniknout další|
Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport|
Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Jaroslav Vančík a Kateřina Trojanová se svými dětmi Tomášem a Karolínou, která dojela třetí ve světovém fi nále kategorie Easykart|
Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Jeden z vozů z lukovských dílen týmu Samohýl Škoda řídil na Barum rallye Martin Březík|
Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal