Příprava motorů pro českou rallye: Takto vznikají špičkové agregáty
12
/
22
Prohlédnout znovu
Příprava motorů pro českou rallye: Takto vznikají špičkové agregáty
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Novotou zářících dílů je v dílnách dostatek a na každého zákazníka se dostane
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Ze součástí na třech vozíčkách vznikne nový motor do rallyeové fabie
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Tomáš Kolečkář sleduje u monitoru údaje, za sklem běží na brzdě závodní motor
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vpravo jsou současné dílny Vančík Motorsport a vlevo na zelené louce by měly vzniknout další
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Jaroslav Vančík a Kateřina Trojanová se svými dětmi Tomášem a Karolínou, která dojela třetí ve světovém fi nále kategorie Easykart
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Jeden z vozů z lukovských dílen týmu Samohýl Škoda řídil na Barum rallye Martin Březík
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Může MPV z Číny nahradit milovaný VW Sharan? Zkusili jsme Dongfeng U-Tour!
Alfa Romeo už přemýšlí nad nástupcem 33 Stradale. Ve vývoji pomůžou opět i zákazníci
Tvůrce off-roadů Rezvani uvádí poctu závodnímu Porsche 935. Chce vyrobit 50 kusů
Nové Maserati GranCabrio Folgore: Má 830 koní a zvládne 290 km/h!
TEST Hyundai Kona 1.6 T-GDI 4x4 – Alternativa se sportovním šmrncem