Příprava motorů pro českou rallye: Takto vznikají špičkové agregáty
18
/
22
Prohlédnout znovu
Příprava motorů pro českou rallye: Takto vznikají špičkové agregáty
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Novotou zářících dílů je v dílnách dostatek a na každého zákazníka se dostane
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Ze součástí na třech vozíčkách vznikne nový motor do rallyeové fabie
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Tomáš Kolečkář sleduje u monitoru údaje, za sklem běží na brzdě závodní motor
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vpravo jsou současné dílny Vančík Motorsport a vlevo na zelené louce by měly vzniknout další
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Jaroslav Vančík a Kateřina Trojanová se svými dětmi Tomášem a Karolínou, která dojela třetí ve světovém fi nále kategorie Easykart
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Jeden z vozů z lukovských dílen týmu Samohýl Škoda řídil na Barum rallye Martin Březík
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz