Příprava motorů pro českou rallye: Takto vznikají špičkové agregáty
22
/
22
Prohlédnout znovu
Příprava motorů pro českou rallye: Takto vznikají špičkové agregáty
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Novotou zářících dílů je v dílnách dostatek a na každého zákazníka se dostane
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Ze součástí na třech vozíčkách vznikne nový motor do rallyeové fabie
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Tomáš Kolečkář sleduje u monitoru údaje, za sklem běží na brzdě závodní motor
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vpravo jsou současné dílny Vančík Motorsport a vlevo na zelené louce by měly vzniknout další
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Jaroslav Vančík a Kateřina Trojanová se svými dětmi Tomášem a Karolínou, která dojela třetí ve světovém fi nále kategorie Easykart
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Jeden z vozů z lukovských dílen týmu Samohýl Škoda řídil na Barum rallye Martin Březík
|
Svět motorů/Ivo Nesrovnal
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem