Příprava motorů pro českou rallye: Takto vznikají špičkové agregáty

5/22
Přehled fotografií
Zavřít
  • Vančík Motorsport
    Vančík Motorsport| Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
  • Vančík Motorsport
    Vančík Motorsport| Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
  • Vančík Motorsport
    Vančík Motorsport| Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
  • Vančík Motorsport
    Vančík Motorsport| Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
  • Vančík Motorsport
    Vančík Motorsport| Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
  • Vančík Motorsport
    Vančík Motorsport| Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
  • Vančík Motorsport
    Vančík Motorsport| Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
  • Novotou zářících dílů je v dílnách dostatek a na každého zákazníka se dostane
    Novotou zářících dílů je v dílnách dostatek a na každého zákazníka se dostane| Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
  • Vančík Motorsport
    Vančík Motorsport| Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
  • Vančík Motorsport
    Vančík Motorsport| Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
  • Vančík Motorsport
    Vančík Motorsport| Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
  • Vančík Motorsport
    Vančík Motorsport| Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
  • Ze součástí na třech vozíčkách vznikne nový motor do rallyeové fabie
    Ze součástí na třech vozíčkách vznikne nový motor do rallyeové fabie| Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
  • Tomáš Kolečkář sleduje u monitoru údaje,  za sklem běží na brzdě závodní motor
    Tomáš Kolečkář sleduje u monitoru údaje, za sklem běží na brzdě závodní motor| Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
  • Vančík Motorsport
    Vančík Motorsport| Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
  • Vančík Motorsport
    Vančík Motorsport| Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
  • Vančík Motorsport
    Vančík Motorsport| Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
  • Vančík Motorsport
    Vančík Motorsport| Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
  • Vpravo jsou současné dílny Vančík Motorsport a vlevo na zelené louce by měly vzniknout další
    Vpravo jsou současné dílny Vančík Motorsport a vlevo na zelené louce by měly vzniknout další| Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
  • Vančík Motorsport
    Vančík Motorsport| Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
  • Jaroslav Vančík a Kateřina Trojanová se svými dětmi Tomášem a Karolínou, která dojela třetí ve světovém fi nále kategorie Easykart
    Jaroslav Vančík a Kateřina Trojanová se svými dětmi Tomášem a Karolínou, která dojela třetí ve světovém fi nále kategorie Easykart| Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
  • Jeden z vozů z lukovských dílen týmu Samohýl Škoda řídil na Barum rallye Martin Březík
    Jeden z vozů z lukovských dílen týmu Samohýl Škoda řídil na Barum rallye Martin Březík| Zdroj: Svět motorů/Ivo Nesrovnal
Vančík Motorsport
Vančík Motorsport
Vančík Motorsport
Vančík Motorsport
Vančík Motorsport
Vančík Motorsport
Vančík Motorsport
Novotou zářících dílů je v dílnách dostatek a na každého zákazníka se dostane
Vančík Motorsport
Vančík Motorsport
Vančík Motorsport
Vančík Motorsport
Ze součástí na třech vozíčkách vznikne nový motor do rallyeové fabie
Tomáš Kolečkář sleduje u monitoru údaje,  za sklem běží na brzdě závodní motor
Vančík Motorsport
Vančík Motorsport
Vančík Motorsport
Vančík Motorsport
Vpravo jsou současné dílny Vančík Motorsport a vlevo na zelené louce by měly vzniknout další
Vančík Motorsport
Jaroslav Vančík a Kateřina Trojanová se svými dětmi Tomášem a Karolínou, která dojela třetí ve světovém fi nále kategorie Easykart
Jeden z vozů z lukovských dílen týmu Samohýl Škoda řídil na Barum rallye Martin Březík