V místech, kde stavebníci finální povrch obrušovali, jsou hrany betonových plátů pod koly znát už dva roky od předání|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Problematická místa na D1|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Proč D1 ani po opravách není v pořádku?|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Proč D1 ani po opravách není v pořádku?|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Proč D1 ani po opravách není v pořádku?|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
I když most u Velké Bíteše vypadá shora velmi dobře, z boku už do spár místy zasunete i celou dlaň. Voda z nich stále vyplavuje kaménky a drť z degradovaného betonu.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Proč D1 ani po opravách není v pořádku?|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Proč D1 ani po opravách není v pořádku?|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Na nejdéle sloužících úsecích opravované dálnice se okraje betonových desek u dilatačních spár odvádějících vodu už začínají odlamovat. Zatím se opravují v záruce.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Proč D1 ani po opravách není v pořádku?|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Tam, kdy byla použita technologie úpravy povrchu vymetání, se jede hladce|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Přestože se s rekonstrukcí a rozšířením mostu Šmejkalka počítalo už v roce 2011, dodnes se tak nestalo. Práce by měly začít příští rok.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek