Proč D1 ani po opravách není v pořádku? Proč stále drncá?

1/12
Přehled fotografií
Zavřít
  • V místech, kde stavebníci finální povrch obrušovali, jsou hrany betonových plátů pod koly znát už dva roky od předání
    V místech, kde stavebníci finální povrch obrušovali, jsou hrany betonových plátů pod koly znát už dva roky od předání| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Problematická místa na D1
    Problematická místa na D1| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Proč D1 ani po opravách není v pořádku?
    Proč D1 ani po opravách není v pořádku?| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Proč D1 ani po opravách není v pořádku?
    Proč D1 ani po opravách není v pořádku?| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Proč D1 ani po opravách není v pořádku?
    Proč D1 ani po opravách není v pořádku?| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • I když most u Velké Bíteše vypadá shora velmi dobře, z boku už do spár místy zasunete i celou dlaň. Voda z nich stále vyplavuje kaménky a drť z degradovaného betonu.
    I když most u Velké Bíteše vypadá shora velmi dobře, z boku už do spár místy zasunete i celou dlaň. Voda z nich stále vyplavuje kaménky a drť z degradovaného betonu.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Proč D1 ani po opravách není v pořádku?
    Proč D1 ani po opravách není v pořádku?| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Proč D1 ani po opravách není v pořádku?
    Proč D1 ani po opravách není v pořádku?| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Na nejdéle sloužících úsecích opravované dálnice se okraje betonových desek u dilatačních spár odvádějících vodu už začínají odlamovat. Zatím se opravují v záruce.
    Na nejdéle sloužících úsecích opravované dálnice se okraje betonových desek u dilatačních spár odvádějících vodu už začínají odlamovat. Zatím se opravují v záruce.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Proč D1 ani po opravách není v pořádku?
    Proč D1 ani po opravách není v pořádku?| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Tam, kdy byla použita technologie úpravy povrchu vymetání, se jede hladce
    Tam, kdy byla použita technologie úpravy povrchu vymetání, se jede hladce| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Přestože se s rekonstrukcí a rozšířením mostu Šmejkalka počítalo už v roce 2011, dodnes se tak nestalo. Práce by měly začít příští rok.
    Přestože se s rekonstrukcí a rozšířením mostu Šmejkalka počítalo už v roce 2011, dodnes se tak nestalo. Práce by měly začít příští rok.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
V místech, kde stavebníci finální povrch obrušovali, jsou hrany betonových plátů pod koly znát už dva roky od předání
Problematická místa na D1
Proč D1 ani po opravách není v pořádku?
Proč D1 ani po opravách není v pořádku?
Proč D1 ani po opravách není v pořádku?
I když most u Velké Bíteše vypadá shora velmi dobře, z boku už do spár místy zasunete i celou dlaň. Voda z nich stále vyplavuje kaménky a drť z degradovaného betonu.
Proč D1 ani po opravách není v pořádku?
Proč D1 ani po opravách není v pořádku?
Na nejdéle sloužících úsecích opravované dálnice se okraje betonových desek u dilatačních spár odvádějících vodu už začínají odlamovat. Zatím se opravují v záruce.
Proč D1 ani po opravách není v pořádku?
Tam, kdy byla použita technologie úpravy povrchu vymetání, se jede hladce
Přestože se s rekonstrukcí a rozšířením mostu Šmejkalka počítalo už v roce 2011, dodnes se tak nestalo. Práce by měly začít příští rok.