Že má most nad Radotínem problém, poznáte pouze podle avizovaného snížení rychlosti a mamutího ocelového retardéru, který tu zásadním způsobem zpomaluje provoz|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Radotínský most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Radotínský most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Radotínský most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Radotínský most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Radotínský most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Radotínský most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Radotínský most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Tento mostní závěr je v pořádku|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Radotínský most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Ať chceme, nebo ne, i na relativně nových úsecích se objevují potíže. Mnohdy dříve, než se předpokládalo.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Radotínský most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Radotínský most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Radotínský most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Radotínský most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Radotínský most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Lochkovský tunel|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Lochkovský tunel|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Tunel před Radotínským mostem co chvíli silničáři zavírají, a vznikají tak kolony zejména z nákladních aut v pravém pruhu|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Lochkovský tunel|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Radotínský most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Radotínský most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Radotínský most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pilíř nad prasklým dilatačním závěrem ani mostní těleso nevykazují při pohledu zespodu žádné viditelné vady|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Radotínský most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert