Prodloužili jsme převody u Octavie 1.6 MPI: Snížila se spotřeba? A co dynamika?
6
/
12
Prohlédnout znovu
Prodloužili jsme převody u Octavie 1.6 MPI: Snížila se spotřeba? A co dynamika?
Prodloužili jsme převody u Octavie 1.6 MPI: Snížila se spotřeba? A co dynamika?
|
acz
Prodloužený a standardní stupeň
|
acz
Před samotnou výměnou doporučujeme z převodovky vypustit převodový olej (G052512A2), část ho totiž stejně vyteče. Vyplatí se rovnou jeho výměna. Dva litry vyjdou zhruba na 1000 Kč.
|
acz
Po demontáži kola je potřeba sundat boční plechový kryt převodovky.
|
acz
Po demontáži kola je potřeba sundat boční plechový kryt převodovky.
|
acz
vyjmutí původního soukolí a montáži nového slouží speciální přípravek.
|
acz
vyjmutí původního soukolí a montáži nového slouží speciální přípravek.
|
acz
Snížení hlučnosti po prodloužení převodů není v případě 1.6 MPI příliš výrazné, neboť motor je velmi solidně odhlučněn i ve vyšších otáčkách
|
acz
Úspora paliva na dálničním okruhu činila u vozu s prodlouženou pětkou 0,3 l/100 km, palubní počítač proměřoval u obou octavií shodně 0,2 l/100 km
|
acz
Spotřeba
|
acz
Prodloužení pětky sníží otáčky při 130 km/h podle matematických výpočtů o 357 ot./min (4003 vs. 3646 ot./min). Přibližně to odpovídá i tomu, co ukazuje otáčkoměr, rychloměr u druhé generace octavie proměřuje asi o 6 km/h.
|
acz
Při pružném zrychlení octavia s prodlouženou pětkou citelně zleniví, akcelerace z 80 na 120 km/h se protáhne o 4,5 sekundy
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků