Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania|
Zdroj: Ladislav Černý
V přípravně dochází k drobné úpravě rámu vozidla a přemístění nádrží dle požadované nástavby|
Zdroj: Ladislav Černý
Rámy nástaveb vznikají z hliníkových profilů spojených nerezovými prizmatickými jednotkami. Na fotografii dělníci vkládají kabeláž.|
Zdroj: Ladislav Černý
Na rám podvozku Scania navazuje eloxovaný pomocný rám udělaný na míru patřičné nástavby|
Zdroj: Ladislav Černý
Ovládání hasičské nástavby ze zadního panelu nám vysvětluje ředitel Jahelka|
Zdroj: Ladislav Černý
Plechy se k rámu již nenýtují, současná lepidla již mají větší pevnost|
Zdroj: Ladislav Černý
Výbava pro vyprošťování lidí zahrnuje mimo jiné hydraulické nůžky a roztahovák|
Zdroj: Ladislav Černý
Vyzkoušeli jsme si zadní část posádkové budky Scania z pozice zasahujícího hasiče|
Zdroj: Ladislav Černý
Každé vozidlo vyžaduje přibližně pět až deset tisíc pracovních hodin|
Zdroj: Ladislav Černý
S ředitelem Jahelkou jsme si velmi porozuměli, v nákladních vozidlech je jako ve svém živlu|
Zdroj: Ladislav Černý
Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania|
Zdroj: Ladislav Černý
Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania|
Zdroj: Ladislav Černý
Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania|
Zdroj: Ladislav Černý
Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania|
Zdroj: Ladislav Černý
Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania|
Zdroj: Ladislav Černý