Jak vypadá výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania?

1/15
Přehled fotografií
Zavřít
  • Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania
    Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania| Zdroj: Ladislav Černý
  • V přípravně dochází k drobné úpravě rámu vozidla a přemístění nádrží dle požadované nástavby
    V přípravně dochází k drobné úpravě rámu vozidla a přemístění nádrží dle požadované nástavby| Zdroj: Ladislav Černý
  • Rámy nástaveb vznikají z hliníkových profilů spojených nerezovými prizmatickými jednotkami. Na fotografii dělníci vkládají kabeláž.
    Rámy nástaveb vznikají z hliníkových profilů spojených nerezovými prizmatickými jednotkami. Na fotografii dělníci vkládají kabeláž.| Zdroj: Ladislav Černý
  • Na rám podvozku Scania navazuje eloxovaný pomocný rám udělaný na míru patřičné nástavby
    Na rám podvozku Scania navazuje eloxovaný pomocný rám udělaný na míru patřičné nástavby| Zdroj: Ladislav Černý
  • Ovládání hasičské nástavby ze zadního panelu nám vysvětluje ředitel Jahelka
    Ovládání hasičské nástavby ze zadního panelu nám vysvětluje ředitel Jahelka| Zdroj: Ladislav Černý
  • Plechy se k rámu již nenýtují, současná lepidla již mají větší pevnost
    Plechy se k rámu již nenýtují, současná lepidla již mají větší pevnost| Zdroj: Ladislav Černý
  • Výbava pro vyprošťování lidí zahrnuje mimo jiné hydraulické nůžky a roztahovák
    Výbava pro vyprošťování lidí zahrnuje mimo jiné hydraulické nůžky a roztahovák| Zdroj: Ladislav Černý
  • Vyzkoušeli jsme si zadní část posádkové budky Scania z pozice zasahujícího hasiče
    Vyzkoušeli jsme si zadní část posádkové budky Scania z pozice zasahujícího hasiče| Zdroj: Ladislav Černý
  • Každé vozidlo vyžaduje přibližně pět až deset tisíc pracovních hodin
    Každé vozidlo vyžaduje přibližně pět až deset tisíc pracovních hodin| Zdroj: Ladislav Černý
  • S ředitelem Jahelkou jsme si velmi porozuměli, v nákladních vozidlech je jako ve svém živlu
    S ředitelem Jahelkou jsme si velmi porozuměli, v nákladních vozidlech je jako ve svém živlu| Zdroj: Ladislav Černý
  • Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania
    Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania| Zdroj: Ladislav Černý
  • Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania
    Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania| Zdroj: Ladislav Černý
  • Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania
    Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania| Zdroj: Ladislav Černý
  • Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania
    Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania| Zdroj: Ladislav Černý
  • Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania
    Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania| Zdroj: Ladislav Černý
Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania
V přípravně dochází k drobné úpravě rámu vozidla a přemístění nádrží dle požadované nástavby
Rámy nástaveb vznikají z hliníkových profilů spojených nerezovými prizmatickými jednotkami. Na fotografii dělníci vkládají kabeláž.
Na rám podvozku Scania navazuje eloxovaný pomocný rám udělaný na míru patřičné nástavby
Ovládání hasičské nástavby ze zadního panelu nám vysvětluje ředitel Jahelka
Plechy se k rámu již nenýtují, současná lepidla již mají větší pevnost
Výbava pro vyprošťování lidí zahrnuje mimo jiné hydraulické nůžky a roztahovák
Vyzkoušeli jsme si zadní část posádkové budky Scania z pozice zasahujícího hasiče
Každé vozidlo vyžaduje přibližně pět až deset tisíc pracovních hodin
S ředitelem Jahelkou jsme si velmi porozuměli, v nákladních vozidlech je jako ve svém živlu
Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania
Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania
Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania
Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania
Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania