Vytlačovali jsme letadlo: Silák, který se nezdá!
1
/
33
Prohlédnout znovu
Vytlačovali jsme letadlo: Silák, který se nezdá!
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Na dotykovém displeji jsou k dispozici čtyři typy letadel, respektive rozměrů předního kola, z nichž „pushbackář“ vybírá
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Martin Turnvald pracuje na ruzyňském letišti již dvacet let
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Řidič pushbacku musí vždy najet přesně proti přednímu podvozku, jinak může letadlo poškodit
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Pushbacky vytlačují letadla ze stojánky a jsou pro fungování letišť naprosto klíčová
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Červená ryska na krytu pushbacku pomáhá Martinu Turnvaldovi při manipulaci a manévrování s podvozkem letadla
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Přední kolo letadla se zvedá do výšky zhruba třiceti centimetrů
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Kalmar TBL 190
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
TEST Audi SQ8 4.0 TFSI – Ve znamení kacířské myšlenky
TWR se vrací s bláznivým restomodem XJS V12. Přes 600 koní zabalí do karoserie z karbonu
Šestikolka Toyota Land Cruiser odolá puškám a ujede až 2000 km na nádrž
Čekáte na nové levné Tesly? Možná budete zklamáni, o co půjde