Logo magazínu

Jezdili jsme vysokozdvižným vozíkem: Řídí se bez volantu!

1/11
Prohlédnout znovu

Jezdili jsme vysokozdvižným vozíkem: Řídí se bez volantu!

Vysokozdvižný vozík Linde H35 | Svět motorů/Tomáš Hadač
Řidič ještěrky zde nemá volant. Zatáčí levou rukou za pomoci tohoto kolečka. | Svět motorů/Tomáš Hadač
K manipulaci s vidlicemi jsou určeny dva dřevěněné joysticky | Svět motorů/Tomáš Hadač
Čelní vysokozdvižný vozík se ovládá dvěma, respektive třemi pedály. Levý slouží k jízdě dozadu, pravý dopředu a prostřední je k nouzovému brzdění. | Svět motorů/Tomáš Hadač
Čelní vysokozdvižný vozík se ovládá dvěma, respektive třemi pedály. Levý slouží k jízdě dozadu, pravý dopředu a prostřední je k nouzovému brzdění. | Svět motorů/Tomáš Hadač
Dieselový motor s výkonem 45 kW je uložený pod sedadlem operátora | Svět motorů/Tomáš Hadač
Školení oficiálně zabere zhruba den a půl. Náš rychlokurz s panem Řehákem trval přibližně dvě hodiny. | Svět motorů/Tomáš Hadač
Když vozík stojí, vidlice musí být z bezpečnostních důvodů vždy na zemi! | Svět motorů/Tomáš Hadač
Ještěrka se pohybuje maximálním tempem až 22 km za hodinu. Bílé pneumatiky jsou praktické, neboť na rozdíl od černých nešpiní podlahu. | Svět motorů/Tomáš Hadač
Vysokozdvižný vozík Linde H35 | Svět motorů/Tomáš Hadač
Vysokozdvižný vozík Linde H35 | Svět motorů/Tomáš Hadač

TEST Renault Megane Grandtour E-Tech plug-in – Nenechte se zmást

Kia EV9 do detailu: Dojezd 541 km, až 385 koní a ostrá verze GT

Ojetý Ford S-Max II: První dobrý, druhý lepší

Sedmý díl Světa motorů v TV: Luxusní BMW i7, levný Kodiaq, nový Austral i pětikolové auto

Devátý studentský vůz Škoda jde s trendy, bude obytný a elektrický

Svérázný Mercedes z roku 1977 a s motorem BMW taxikaří v Libanonu