Jezdili jsme vysokozdvižným vozíkem: Řídí se bez volantu!
1
/
11
Prohlédnout znovu
Jezdili jsme vysokozdvižným vozíkem: Řídí se bez volantu!
Vysokozdvižný vozík Linde H35
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Řidič ještěrky zde nemá volant. Zatáčí levou rukou za pomoci tohoto kolečka.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
K manipulaci s vidlicemi jsou určeny dva dřevěněné joysticky
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Čelní vysokozdvižný vozík se ovládá dvěma, respektive třemi pedály. Levý slouží k jízdě dozadu, pravý dopředu a prostřední je k nouzovému brzdění.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Čelní vysokozdvižný vozík se ovládá dvěma, respektive třemi pedály. Levý slouží k jízdě dozadu, pravý dopředu a prostřední je k nouzovému brzdění.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Dieselový motor s výkonem 45 kW je uložený pod sedadlem operátora
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Školení oficiálně zabere zhruba den a půl. Náš rychlokurz s panem Řehákem trval přibližně dvě hodiny.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Když vozík stojí, vidlice musí být z bezpečnostních důvodů vždy na zemi!
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Ještěrka se pohybuje maximálním tempem až 22 km za hodinu. Bílé pneumatiky jsou praktické, neboť na rozdíl od černých nešpiní podlahu.
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Vysokozdvižný vozík Linde H35
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Vysokozdvižný vozík Linde H35
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Ikonické Audi V8 quattro ze série DTM jde do aukce. Cenou míří k rovnému milionu eur
Ikona Světa motorů odchází: Martin Vaculík zpovídá Zbyška Pechra
Automobilové klenoty 2024: Velká přehlídka veteránů v naší fotogalerii
Helma Nikiho Laudy z bouračky na Nürburgringu je na prodej. Výtěžek pomůže dětem
TEST Renault Kangoo E-Tech Open Sesame – Dveře jsou fajn, ale ne pro každého
CATL představuje baterii Shenxing PLUS s dojezdem 1000 km