Na ruský trh náklaďáků útočí Čína, Kamaz bojuje kopiemi. Na vrchol se derou nové značky
9
/
10
Přehled fotografií
Zavřít
Těžké stavební nákladní vozy Shacman X3000 s ruskou nástavbou Bezema
|
Zdroj: Fedor Lapšin
Silniční sedlový tahač Sitrak C7H – licenční výroba MAN TGX
|
Zdroj: Fedor Lapšin
Prakticky od zahájení válečného konfliktu nejsou v Rusku k dispozici nové západní vozy
|
Zdroj: Fedor Lapšin
Středně těžký Kamaz Compass 9, rebrandovaný čínský vůz JAC
|
Zdroj: Fedor Lapšin
Kamaz modelové řady K5, vlevo velká kabina (Actros), vpravo malá kabina (Antos)
|
Zdroj: Fedor Lapšin
Nabídka vozidel Kamaz. Vlevo Kamaz K5 (Actros kabina), vpravo stavební sklápěč Kamaz K3
|
Zdroj: Fedor Lapšin
Autor článku Fedor Lapšin za volantem vozu GAZ Sobol NN
|
Zdroj: Fedor Lapšin
GAZ Valdai 8 s kabinou čínské provenience Foton, jinak Renault Maxity
|
Zdroj: Fedor Lapšin
GAZ Sobol NN aneb malá GAZella s novým motorem GAZ 251 (150 k/110 kW)
|
Zdroj: Fedor Lapšin
Plněpohonný AMT 6x6 vyrobená na základě čínského vozu Hongyang 6x4 licence vozu Iveco Trakker
|
Zdroj: Fedor Lapšin
Zavřít