Isuzu D-Max 3.0 Double Cab 4WD - Drsoň
1
/
11
Prohlédnout znovu
Isuzu D-Max 3.0 Double Cab 4WD - Drsoň
Isuzu D-Max
|
acz
Přístrojová deska vyznává praktičnost a jednoduchou ergonomii ovládacích prvků
|
acz
Čtyřstupňová automatická převodovka nás potěšila strategií řazení přizpůsobené modernímu motoru
|
acz
Tři základní volby pohonu doplňuje neutrál s kompletně odpojeným pohonem (pro případ odtahu)
|
acz
Kolébkové tlačítko dovoluje fixaci třetího stupně nebo režim převodovky Power
|
acz
Robustní závěsy předních kol doplňuje zkrutná tyč
|
acz
Listová pera už trpěla výraznou korozí
|
acz
Třílitrový turbodiesel běžně podává 360 N.m, s automatickou převodovkou je snížený na 333 N.m
|
acz
Hardtop se třemi okny byl vyztužen masivním rámem, který dovoloval zatížení střechy 350 kg
|
acz
D-Max v Double Cabu je pořádný kus pracanta
|
acz
Isuzu D-Max
|
acz
Co vás zajímá o novém Dusteru: Diesel v Evropě, krátká jednička i prostornost
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii
Nejlepší auta v historii WRC: Může je vůbec něco překonat?
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony