Jízdní dojmy: Fuso Canter 4x4 - Dvakrát dvě
1
/
21
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy: Fuso Canter 4x4 - Dvakrát dvě
Jízdní dojmy: Fuso Canter 4x4 - Dvakrát dvě
|
acz
Abarth
|
acz
Tlačítko aktivace 4x4 se nacházelo vpravo vedle volantu
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Canter zdolal šotolinové stoupání o sklonu 60 % s přehledem
|
acz
Abarth
|
acz
Nejsilnější verze motoru používá k plnění Euro 5/EEV techniku SCR
|
acz
Na agregátu jsou připravené příruby na uchycení pomocného pohonu
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Vyvedení točivého momentu na přední kola si vyžádalo masivní nápravu, chyběl však dolní kryt motoru
|
acz
Volnoběžky v kolech je nutné zapnout/vypnout ručně
|
acz
Zvýšená světlá výška si vynutila druhý nástupní stupínek
|
acz
Verze 4x4 používala zdvojená vnější zpětná zrcátka
|
acz
Abarth
|
acz
Velký test nosičů jízdních kol: Stejná věc, přesto takové rozdíly
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů
Nový Citroën C3 má ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu