Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Citaro - Premiérová jízda

5/15
Přehled fotografií
Zavřít
  • Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Citaro - Premiérová jízda
    Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Citaro - Premiérová jízda| Zdroj: acz
  • Ergonomie pracoviště řidiče je příkladná, k pohodlí přispívá nastavitelný panel řízení včetně multifunkčního volantu
    Ergonomie pracoviště řidiče je příkladná, k pohodlí přispívá nastavitelný panel řízení včetně multifunkčního volantu| Zdroj: acz
  • Podesta byla zvýšena a dvířka do prostoru řidiče se otvírají výhodněji proti směru jízdy. Šofér se tak může z vozidla dostat krátkou cestou.
    Podesta byla zvýšena a dvířka do prostoru řidiče se otvírají výhodněji proti směru jízdy. Šofér se tak může z vozidla dostat krátkou cestou.| Zdroj: acz
  • Kloubové G nevykazovalo žádné vibrace a pazvuky ani při plném zalomení točny
    Kloubové G nevykazovalo žádné vibrace a pazvuky ani při plném zalomení točny| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Citaro bylo před řidičem opatřeno deformačním prvkem, proto v čelním crash testu dopadlo velmi dobře
    Citaro bylo před řidičem opatřeno deformačním prvkem, proto v čelním crash testu dopadlo velmi dobře| Zdroj: acz
  • Napojení bočních panelů k podélníkům střechy je nově z lisovaného profilovaného plechu - došlo ke zvýšení pevnosti a snížení hmotnosti
    Napojení bočních panelů k podélníkům střechy je nově z lisovaného profilovaného plechu - došlo ke zvýšení pevnosti a snížení hmotnosti| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Navštívili jsme také moderní logistické centrum wiesbadenského dopravního podniku
    Navštívili jsme také moderní logistické centrum wiesbadenského dopravního podniku| Zdroj: acz
Jízdní dojmy: Mercedes-Benz Citaro - Premiérová jízda
Ergonomie pracoviště řidiče je příkladná, k pohodlí přispívá nastavitelný panel řízení včetně multifunkčního volantu
Podesta byla zvýšena a dvířka do prostoru řidiče se otvírají výhodněji proti směru jízdy. Šofér se tak může z vozidla dostat krátkou cestou.
Kloubové G nevykazovalo žádné vibrace a pazvuky ani při plném zalomení točny
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
Citaro bylo před řidičem opatřeno deformačním prvkem, proto v čelním crash testu dopadlo velmi dobře
Napojení bočních panelů k podélníkům střechy je nově z lisovaného profilovaného plechu - došlo ke zvýšení pevnosti a snížení hmotnosti
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
Navštívili jsme také moderní logistické centrum wiesbadenského dopravního podniku