Test: Citroën Jumpy Travel L2H1 2.0 HDi AT - Nejsilnější proměna
1
/
10
Prohlédnout znovu
Test: Citroën Jumpy Travel L2H1 2.0 HDi AT - Nejsilnější proměna
Test: Citroën Jumpy Travel L2H1 2.0 HDi AT - Nejsilnější proměna
|
acz
Přehledný přístrojový štít zůstal nezměněný, což považujeme za klad
|
acz
Variabilita samostatných křesel dosahuje maximální úrovně
|
acz
Samostatné nastavení klimatizace pro zadní cestující přineslo pohodu všem
|
acz
Citroën Jumpy
|
acz
Travel a transport lidí k rekreačním objektům si rozumí
|
acz
Za třetí řadou sedadel zůstává u verze L2 dost místa pro zavazadla
|
acz
Dvoulitrový agregát s jedním turbodmychadlem příjemně táhl a rychle reagoval na pohyb plynového pedálu
|
acz
Napojení chromované mřížky chladiče až ke světlometům vypadá velmi vkusně
|
acz
Citroën Jumpy
|
acz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2
Ferrari 12Cilindri: Oslava V12 o 830 koních stojí 10 milionů
Velký test nosičů jízdních kol: Stejná věc, přesto takové rozdíly