Chladírenská nástavba Kiesling: Hliníková podlaha

10/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Chladírenská nástavba Kiesling: Hliníková podlaha
    Chladírenská nástavba Kiesling: Hliníková podlaha| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Vozíky nepředstavují u hliníkové podlahy žádné nebezpečí
    Vozíky nepředstavují u hliníkové podlahy žádné nebezpečí| Zdroj: acz
  • V pravé straně podlahy se nacházejí dva hladké vodicí pruhy pro snadný posun zatížení vozíků
    V pravé straně podlahy se nacházejí dva hladké vodicí pruhy pro snadný posun zatížení vozíků| Zdroj: acz
  • Osvětlení LED diodami snadno odolá tlaku rozpěrné tyče
    Osvětlení LED diodami snadno odolá tlaku rozpěrné tyče| Zdroj: acz
  • Předváděcí vozidlo společnosti Kalcev zastoupené Matějem Houbou (vlevo) je dílem firem Kiesling a MAN
    Předváděcí vozidlo společnosti Kalcev zastoupené Matějem Houbou (vlevo) je dílem firem Kiesling a MAN| Zdroj: acz
  • Třídílná přepážka se při roztahování sama zapíná díky magnetům umístěným v posuvných částech
    Třídílná přepážka se při roztahování sama zapíná díky magnetům umístěným v posuvných částech| Zdroj: acz
  • Zdvihací čelo od firmy MBB unese 2000 kg
    Zdvihací čelo od firmy MBB unese 2000 kg| Zdroj: acz
  • Dorazy pro příjezd k rampě jsou vyneseny do masivního podvozku, a nikoliv nástavby
    Dorazy pro příjezd k rampě jsou vyneseny do masivního podvozku, a nikoliv nástavby| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
Chladírenská nástavba Kiesling: Hliníková podlaha
Abarth
Vozíky nepředstavují u hliníkové podlahy žádné nebezpečí
V pravé straně podlahy se nacházejí dva hladké vodicí pruhy pro snadný posun zatížení vozíků
Osvětlení LED diodami snadno odolá tlaku rozpěrné tyče
Předváděcí vozidlo společnosti Kalcev zastoupené Matějem Houbou (vlevo) je dílem firem Kiesling a MAN
Třídílná přepážka se při roztahování sama zapíná díky magnetům umístěným v posuvných částech
Zdvihací čelo od firmy MBB unese 2000 kg
Dorazy pro příjezd k rampě jsou vyneseny do masivního podvozku, a nikoliv nástavby
Abarth