Autobusy s alternativním pohonem Scania: Bioetanol i bioplyn
1
/
9
Prohlédnout znovu
Autobusy s alternativním pohonem Scania: Bioetanol i bioplyn
Autobusy s alternativním pohonem Scania: Bioetanol i bioplyn
|
acz
Na pracovišti řidiče nepoznáte, že vozidlo nejezdí na naftu
|
acz
Také řada OmniLink opatřená hybridním bipohonem procházela náročnými zkouškami při intenzivních mrazech
|
acz
V běžném provozu jezdí řada OmniLink spalující etanol
|
acz
Koncept hybridního autobusu (bioetanol + elektřina) se vyznačuje všemi čtyřmi koly řízenými
|
acz
Líh jako palivo se také uplatňuje v řadě OmniCity
|
acz
Koncept vypadá nezvykle a rozhodně by si lépe poradil s vysokými a dlouhými zpomalovacími pruhy než vozidla se značným zadním převisem
|
acz
Bioplyn a CNG patří nerozlučně i k autobusům Scania opatřeným pětiválcem
|
acz
Unikátní trolejbus může opustit troleje díky akumulátoru a přídavnému vznětovému motoru
|
acz
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii
Nejlepší auta v historii WRC: Může je vůbec něco překonat?
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku