Mercedes-Benz Arocs: Bez obav

17/28
Přehled fotografií
Zavřít
  • Mercedes-Benz Arocs: Bez obav
    Mercedes-Benz Arocs: Bez obav| Zdroj: acz
  • Plíživý pohyb i volnoběžku bylo možné v menu palubního počítače aktivovat či vypnout
    Plíživý pohyb i volnoběžku bylo možné v menu palubního počítače aktivovat či vypnout| Zdroj: acz
  • Prudké úseky vyžadovaly plnou trakci všech kol díky sedmi uzávěrkám
    Prudké úseky vyžadovaly plnou trakci všech kol díky sedmi uzávěrkám| Zdroj: acz
  • Plně naložené modely Arocs a stavební Actros 8x8 se dvěma řiditelnými předními nápravami a stojící na suchém asfaltu byly k dispozici k vyzkoušení síly potřebné k otáčení volantem
    Plně naložené modely Arocs a stavební Actros 8x8 se dvěma řiditelnými předními nápravami a stojící na suchém asfaltu byly k dispozici k vyzkoušení síly potřebné k otáčení volantem| Zdroj: acz
  • Plně naložené modely Arocs a stavební Actros 8x8 se dvěma řiditelnými předními nápravami a stojící na suchém asfaltu byly k dispozici k vyzkoušení síly potřebné k otáčení volantem
    Plně naložené modely Arocs a stavební Actros 8x8 se dvěma řiditelnými předními nápravami a stojící na suchém asfaltu byly k dispozici k vyzkoušení síly potřebné k otáčení volantem| Zdroj: acz
  • Přístrojová deska poskytovala velmi dobrou přehlednost i ergonomické uspořádání ovládacích prvků
    Přístrojová deska poskytovala velmi dobrou přehlednost i ergonomické uspořádání ovládacích prvků| Zdroj: acz
  • ¨Ovládání čtyřnápravového vozidla bylo snadné a příjemné
    ¨Ovládání čtyřnápravového vozidla bylo snadné a příjemné| Zdroj: acz
  • Standard modelu Arocs tvoří devítinebo dvanáctistupňový Powershift 3, na přání lze získat šestnáctistupňovou přímo řazenou převodovku
    Standard modelu Arocs tvoří devítinebo dvanáctistupňový Powershift 3, na přání lze získat šestnáctistupňovou přímo řazenou převodovku| Zdroj: acz
  • Standard modelu Arocs tvoří devítinebo dvanáctistupňový Powershift 3, na přání lze získat šestnáctistupňovou přímo řazenou převodovku
    Standard modelu Arocs tvoří devítinebo dvanáctistupňový Powershift 3, na přání lze získat šestnáctistupňovou přímo řazenou převodovku| Zdroj: acz
  • U motorů Euro 6 nemůže chybět tlačítko nucené regenerace filtru pevných částic
    U motorů Euro 6 nemůže chybět tlačítko nucené regenerace filtru pevných částic| Zdroj: acz
  • Pro rozhoupání v písčité oblasti jsme stiskli příslušné tlačítko. Docházelo k velmi rychlému spínání a vypínání spojky v závislosti na poloze plynového pedálu.
    Pro rozhoupání v písčité oblasti jsme stiskli příslušné tlačítko. Docházelo k velmi rychlému spínání a vypínání spojky v závislosti na poloze plynového pedálu.| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Plně naložené modely Arocs a stavební Actros 8x8 se dvěma řiditelnými předními nápravami a stojící na suchém asfaltu byly k dispozici k vyzkoušení síly potřebné k otáčení volantem
    Plně naložené modely Arocs a stavební Actros 8x8 se dvěma řiditelnými předními nápravami a stojící na suchém asfaltu byly k dispozici k vyzkoušení síly potřebné k otáčení volantem| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Prudké úseky vyžadovaly plnou trakci všech kol díky sedmi uzávěrkám
    Prudké úseky vyžadovaly plnou trakci všech kol díky sedmi uzávěrkám| Zdroj: acz
  • Pro testování bylo připraveno 23 vozidel Arocs v různých specifikacích
    Pro testování bylo připraveno 23 vozidel Arocs v různých specifikacích| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • První schůdek byl kvůli možnému ohrožené terénem pohyblivý
    První schůdek byl kvůli možnému ohrožené terénem pohyblivý| Zdroj: acz
  • Madlo nad levým předním kolem posloužilo při nastupování fantasticky
    Madlo nad levým předním kolem posloužilo při nastupování fantasticky| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Rám Arocsu je díky četným otvorům a přípravkům výborně připravený pro různé nástavby
    Rám Arocsu je díky četným otvorům a přípravkům výborně připravený pro různé nástavby| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz
    Mercedes-Benz| Zdroj: acz
Mercedes-Benz Arocs: Bez obav
Plíživý pohyb i volnoběžku bylo možné v menu palubního počítače aktivovat či vypnout
Prudké úseky vyžadovaly plnou trakci všech kol díky sedmi uzávěrkám
Plně naložené modely Arocs a stavební Actros 8x8 se dvěma řiditelnými předními nápravami a stojící na suchém asfaltu byly k dispozici k vyzkoušení síly potřebné k otáčení volantem
Plně naložené modely Arocs a stavební Actros 8x8 se dvěma řiditelnými předními nápravami a stojící na suchém asfaltu byly k dispozici k vyzkoušení síly potřebné k otáčení volantem
Přístrojová deska poskytovala velmi dobrou přehlednost i ergonomické uspořádání ovládacích prvků
¨Ovládání čtyřnápravového vozidla bylo snadné a příjemné
Standard modelu Arocs tvoří devítinebo dvanáctistupňový Powershift 3, na přání lze získat šestnáctistupňovou přímo řazenou převodovku
Standard modelu Arocs tvoří devítinebo dvanáctistupňový Powershift 3, na přání lze získat šestnáctistupňovou přímo řazenou převodovku
U motorů Euro 6 nemůže chybět tlačítko nucené regenerace filtru pevných částic
Pro rozhoupání v písčité oblasti jsme stiskli příslušné tlačítko. Docházelo k velmi rychlému spínání a vypínání spojky v závislosti na poloze plynového pedálu.
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
Plně naložené modely Arocs a stavební Actros 8x8 se dvěma řiditelnými předními nápravami a stojící na suchém asfaltu byly k dispozici k vyzkoušení síly potřebné k otáčení volantem
Mercedes-Benz
Prudké úseky vyžadovaly plnou trakci všech kol díky sedmi uzávěrkám
Pro testování bylo připraveno 23 vozidel Arocs v různých specifikacích
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
První schůdek byl kvůli možnému ohrožené terénem pohyblivý
Madlo nad levým předním kolem posloužilo při nastupování fantasticky
Mercedes-Benz
Rám Arocsu je díky četným otvorům a přípravkům výborně připravený pro různé nástavby
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz