Zájezdové autobusy: Solaris - Dvě i tři nápravy

3/8
Přehled fotografií
Zavřít
  • Zájezdové autobusy: Solaris - Dvě i tři nápravy
    Zájezdové autobusy: Solaris - Dvě i tři nápravy| Zdroj: acz
  • Řidič má k dispozici vše, co potřebuje. Se šestiválcem Paccar o výkonu 300 kW je spojena osmistupňová přímo řazená převodovka.
    Řidič má k dispozici vše, co potřebuje. Se šestiválcem Paccar o výkonu 300 kW je spojena osmistupňová přímo řazená převodovka.| Zdroj: acz
  • V uličce se nachází vysoký průchozí prostor
    V uličce se nachází vysoký průchozí prostor| Zdroj: acz
  • Tvarovaná sedadla, vyklápěcí stolečky a možnost posunu vnitřní sedačky do uličky jsou základem komfortu na cestách do vzdálených destinací
    Tvarovaná sedadla, vyklápěcí stolečky a možnost posunu vnitřní sedačky do uličky jsou základem komfortu na cestách do vzdálených destinací| Zdroj: acz
  • Asymetrická dolní hrana čelního skla je typická pro všechny autobusy Solaris
    Asymetrická dolní hrana čelního skla je typická pro všechny autobusy Solaris| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Zajímavost přídě autobusu tvoří horní stěrač čelní okna
    Zajímavost přídě autobusu tvoří horní stěrač čelní okna| Zdroj: acz
  • Řadu Vacanza poznáme také podle originálního rozdělení bočních oken
    Řadu Vacanza poznáme také podle originálního rozdělení bočních oken| Zdroj: acz
Zájezdové autobusy: Solaris - Dvě i tři nápravy
Řidič má k dispozici vše, co potřebuje. Se šestiválcem Paccar o výkonu 300 kW je spojena osmistupňová přímo řazená převodovka.
V uličce se nachází vysoký průchozí prostor
Tvarovaná sedadla, vyklápěcí stolečky a možnost posunu vnitřní sedačky do uličky jsou základem komfortu na cestách do vzdálených destinací
Asymetrická dolní hrana čelního skla je typická pro všechny autobusy Solaris
Abarth
Zajímavost přídě autobusu tvoří horní stěrač čelní okna
Řadu Vacanza poznáme také podle originálního rozdělení bočních oken