Jízdní dojmy: Volvo FMX - Radost z řízení
1
/
10
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy: Volvo FMX - Radost z řízení
Jízdní dojmy: Volvo FMX - Radost z řízení
|
acz
Před druhým okruhem jsme si korbu nechali naložit na celkových 60,4 tuny
|
acz
Volicí páku I-Shiftu nahradila tlačítka R, N a A. Hold zajišťuje „zamknutí“ převodového stupně.
|
acz
Uzávěrky diferenciálů patří k důležitým doplňkům stavebního provozu
|
acz
Během jízd jsme také sklápěli, abychom vyzkoušeli výbornou stabilitu podvozku Tridem
|
acz
Extrémní verzi jsme nemohli opomenout
|
acz
Volvo
|
acz
Třináctilitrový agregát byl do těžkého terénu optimální nejen co do výkonu, ale také deceleračních schopností pomocí brzdy VEB+
|
acz
Dočišťování výfukových plynů, nádrž AdBlue a palivový tank byly poskládané pěkně za sebou
|
acz
Verze Tridem vykazovala velkou obratnost a stabilitu při vyklápění plné korby
|
acz
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu