Motory Volvo Trucks Euro 6: EGR jen částečně
1
/
9
Prohlédnout znovu
Motory Volvo Trucks Euro 6: EGR jen částečně
Motory Volvo Trucks Euro 6: EGR jen částečně
|
acz
Třináctilitrový agregát s EGR bez chlazení tvoří nejžádanější motor Volvo Trucks
|
acz
Volvo
|
acz
Snížení emisí za posledních dvacet let je z hlediska nároků na techniku motorů drastické
|
acz
TECHNOLOGIE VOLVO EURO 6
|
acz
Čtyřválec D5K Euro 6 je dostupný ve dvou výkonových variantách 154 a 176 kW
|
acz
Šestiválec D8K pracující v modelu FL těží z extrémně ploché křivky točivého momentu
|
acz
Osmilitrový agregát Euro 6 nabízí pro větší distribuční řadu FE až 235 kW (2000 N.m).
|
acz
Jedenáctilitrový agregát D11K má výhodnou charakteristiku točivého momentu
|
acz
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů
Nový Citroën C3 má ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil
Nový Renault Symbioz: Pořádné rodinné auto! Kufr má přes 620 litrů