Motory Volvo Trucks Euro 6: EGR jen částečně

5/9
Přehled fotografií
Zavřít
  • Motory Volvo Trucks Euro 6: EGR jen částečně
    Motory Volvo Trucks Euro 6: EGR jen částečně| Zdroj: acz
  • Třináctilitrový agregát s EGR bez chlazení tvoří nejžádanější motor Volvo Trucks
    Třináctilitrový agregát s EGR bez chlazení tvoří nejžádanější motor Volvo Trucks| Zdroj: acz
  • Volvo
    Volvo| Zdroj: acz
  • Snížení emisí za posledních dvacet let je z hlediska nároků na techniku motorů drastické
    Snížení emisí za posledních dvacet let je z hlediska nároků na techniku motorů drastické| Zdroj: acz
  • TECHNOLOGIE VOLVO EURO 6
    TECHNOLOGIE VOLVO EURO 6| Zdroj: acz
  • Čtyřválec D5K Euro 6 je dostupný ve dvou výkonových variantách 154 a 176 kW
    Čtyřválec D5K Euro 6 je dostupný ve dvou výkonových variantách 154 a 176 kW| Zdroj: acz
  • Šestiválec D8K pracující v modelu FL těží z extrémně ploché křivky točivého momentu
    Šestiválec D8K pracující v modelu FL těží z extrémně ploché křivky točivého momentu| Zdroj: acz
  • Osmilitrový agregát Euro 6 nabízí pro větší distribuční řadu FE až 235 kW (2000 N.m).
    Osmilitrový agregát Euro 6 nabízí pro větší distribuční řadu FE až 235 kW (2000 N.m).| Zdroj: acz
  • Jedenáctilitrový agregát D11K má výhodnou charakteristiku točivého momentu
    Jedenáctilitrový agregát D11K má výhodnou charakteristiku točivého momentu| Zdroj: acz
Motory Volvo Trucks Euro 6: EGR jen částečně
Třináctilitrový agregát s EGR bez chlazení tvoří nejžádanější motor Volvo Trucks
Volvo
Snížení emisí za posledních dvacet let je z hlediska nároků na techniku motorů drastické
TECHNOLOGIE VOLVO EURO 6
Čtyřválec D5K Euro 6 je dostupný ve dvou výkonových variantách 154 a 176 kW
Šestiválec D8K pracující v modelu FL těží z extrémně ploché křivky točivého momentu
Osmilitrový agregát Euro 6 nabízí pro větší distribuční řadu FE až 235 kW (2000 N.m).
Jedenáctilitrový agregát D11K má výhodnou charakteristiku točivého momentu