Motory Volvo Trucks Euro 6: EGR jen částečně
9
/
9
Přehled fotografií
Zavřít
Motory Volvo Trucks Euro 6: EGR jen částečně
|
Zdroj: acz
Třináctilitrový agregát s EGR bez chlazení tvoří nejžádanější motor Volvo Trucks
|
Zdroj: acz
Volvo
|
Zdroj: acz
Snížení emisí za posledních dvacet let je z hlediska nároků na techniku motorů drastické
|
Zdroj: acz
TECHNOLOGIE VOLVO EURO 6
|
Zdroj: acz
Čtyřválec D5K Euro 6 je dostupný ve dvou výkonových variantách 154 a 176 kW
|
Zdroj: acz
Šestiválec D8K pracující v modelu FL těží z extrémně ploché křivky točivého momentu
|
Zdroj: acz
Osmilitrový agregát Euro 6 nabízí pro větší distribuční řadu FE až 235 kW (2000 N.m).
|
Zdroj: acz
Jedenáctilitrový agregát D11K má výhodnou charakteristiku točivého momentu
|
Zdroj: acz
Zavřít