Mercedes-Benz Citan 111 CDI XL: Dost pro všechny

3/24
Přehled fotografií
Zavřít
  • Mercedes-Benz Citan 111 CDI XL: Dost pro všechny
    Mercedes-Benz Citan 111 CDI XL: Dost pro všechny| Zdroj: acz
  • Ukazatel servisního dojezdu dopočítával bez ohledu na jízdní režim na celkový součet čtyřiceti tisíc ujetých kilometrů
    Ukazatel servisního dojezdu dopočítával bez ohledu na jízdní režim na celkový součet čtyřiceti tisíc ujetých kilometrů| Zdroj: acz
  • Přístrojová deska vykazovala účelnost, ale trochu ji chyběla větší barevná pestrost
    Přístrojová deska vykazovala účelnost, ale trochu ji chyběla větší barevná pestrost| Zdroj: acz
  • Ovládání blikačů i stěračů bylo sdružené typicky pro vozy stuttgartské značky
    Ovládání blikačů i stěračů bylo sdružené typicky pro vozy stuttgartské značky| Zdroj: acz
  • šestka přinesla výrazný pokles otáček motoru mimo obec a zejména po dálnici
    šestka přinesla výrazný pokles otáček motoru mimo obec a zejména po dálnici| Zdroj: acz
  • mercedesbenz profi dodavky
    mercedesbenz profi dodavky| Zdroj: acz
  • mercedesbenz profi dodavky
    mercedesbenz profi dodavky| Zdroj: acz
  • Boční posuvné dveře měly nezvyklé kruhové kliky
    Boční posuvné dveře měly nezvyklé kruhové kliky| Zdroj: acz
  • mercedesbenz profi dodavky
    mercedesbenz profi dodavky| Zdroj: acz
  • mercedesbenz profi dodavky
    mercedesbenz profi dodavky| Zdroj: acz
  • mercedesbenz profi dodavky
    mercedesbenz profi dodavky| Zdroj: acz
  • mercedesbenz profi dodavky
    mercedesbenz profi dodavky| Zdroj: acz
  • Citan v provedení XL nabízel spoustu místa pro posádku i náklad
    Citan v provedení XL nabízel spoustu místa pro posádku i náklad| Zdroj: acz
  • Strop byl polstrovaný jen v části pro posádku. Znát to bylo jen kvůli vyšší hlučnosti.
    Strop byl polstrovaný jen v části pro posádku. Znát to bylo jen kvůli vyšší hlučnosti.| Zdroj: acz
  • mercedesbenz profi dodavky
    mercedesbenz profi dodavky| Zdroj: acz
  • Nejsilnější provedení 1,5litrového motoru podávalo dost síly i pro dlouhý citan
    Nejsilnější provedení 1,5litrového motoru podávalo dost síly i pro dlouhý citan| Zdroj: acz
  • Upozornění na přítomnost filtru pevných částic je pro výhradně městský provoz velmi důležité
    Upozornění na přítomnost filtru pevných částic je pro výhradně městský provoz velmi důležité| Zdroj: acz
  • mercedesbenz profi dodavky
    mercedesbenz profi dodavky| Zdroj: acz
  • mercedesbenz profi dodavky
    mercedesbenz profi dodavky| Zdroj: acz
  • mercedesbenz profi dodavky
    mercedesbenz profi dodavky| Zdroj: acz
  • mercedesbenz profi dodavky
    mercedesbenz profi dodavky| Zdroj: acz
  • mercedesbenz profi dodavky
    mercedesbenz profi dodavky| Zdroj: acz
  • mercedesbenz profi dodavky
    mercedesbenz profi dodavky| Zdroj: acz
  • mercedesbenz profi dodavky
    mercedesbenz profi dodavky| Zdroj: acz
Mercedes-Benz Citan 111 CDI XL: Dost pro všechny
Ukazatel servisního dojezdu dopočítával bez ohledu na jízdní režim na celkový součet čtyřiceti tisíc ujetých kilometrů
Přístrojová deska vykazovala účelnost, ale trochu ji chyběla větší barevná pestrost
Ovládání blikačů i stěračů bylo sdružené typicky pro vozy stuttgartské značky
šestka přinesla výrazný pokles otáček motoru mimo obec a zejména po dálnici
mercedesbenz profi dodavky
mercedesbenz profi dodavky
Boční posuvné dveře měly nezvyklé kruhové kliky
mercedesbenz profi dodavky
mercedesbenz profi dodavky
mercedesbenz profi dodavky
mercedesbenz profi dodavky
Citan v provedení XL nabízel spoustu místa pro posádku i náklad
Strop byl polstrovaný jen v části pro posádku. Znát to bylo jen kvůli vyšší hlučnosti.
mercedesbenz profi dodavky
Nejsilnější provedení 1,5litrového motoru podávalo dost síly i pro dlouhý citan
Upozornění na přítomnost filtru pevných částic je pro výhradně městský provoz velmi důležité
mercedesbenz profi dodavky
mercedesbenz profi dodavky
mercedesbenz profi dodavky
mercedesbenz profi dodavky
mercedesbenz profi dodavky
mercedesbenz profi dodavky
mercedesbenz profi dodavky